دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 دی 1397 - 03:21
همگام با همسفر تا بهشت/19

آیا ظرفیت ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تکمیل شده است؟

درحالی که تنها دو روز تا پایان ثبت‌نام ازدواج دانشجویی فرصت باقی است، بعضی دانشجویان این سؤال را دارند که آیا ظرفیتی برای ثبت‌نام در این طرح وجود دارد یا خیر؟
کد خبر : 353311
313636.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس اعلام رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نشست خبری آغاز ثبت‌نام بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی، در این دوره از طرح ملی «همسفر تا بهشت» برای پذیرش از 15 هزار زوج دانشجو برنامه‌ریزی شده است.


مسئول ثبت‌نام و پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی به خبرنگار آنا اعلام کرد: تا کنون 16 هزار نفر در طرح ملی «همسفر تا بهشت» ثبت‌نام اولیه کردند و از این تعداد 15 هزار و 800 نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند.


اما تعدادی از دانشجویان این سؤال را دارند که با وجود فرصت دو روزه تا پایان ثبت‌نام ازدواج دانشجویی، آیا ظرفیتی برای ثبت‌نام در این طرح وجود دارد یا خیر؟


رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور در این باره گفت: تا پیش از این، ظرفیت پذیرش، 15 هزار زوج درنظرگرفته شده بود و با توجه به استقبال دانشجویان و آخرین آمار ثبت نام قطعی، ظرفیت پذیرش بیست و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی تا 20 هزار زوج افزایش پیدا کرد.


حجت الاسلام محمد مهدی صالحی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم 6 هزار زوج از میان دانشجویانی که سال گذشته دیر مطلع شدند، به سفرهای امسال اضافه خواهد شد و فعلاً برای پذیرش تا سقف 20 هزار زوج آماده هستیم.


بنابراین دانشجویانی که تا کنون اقدام به ثبت‌نام در این طرح نکردند، می‌توانند تا پایان دی‌ماه نسبت به ثبت‌نام اولیه و قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.


انتهای پیام/4107/4115/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته