دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 06:50
دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر:

۱۲ مقاله بین‌المللی باعث انتخابم به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه شد

پژوهشگر برگزیده دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی گفت: به خاطر تحقیقاتم توانستم در بخش مقالات پژوهشی، حائز رتبه شوم و عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب کنم.
کد خبر : 352249
رتبه-و-تراز-لازم-برای-قبولی-دانشگاه-خواجه-نصیر-310x165.jpg

 آرش کردانی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان حوزه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه انتخاب پژوهشگر برتر دارای فرآیند خاصی است، گفت: برای انتخاب پژوهشگر برتر، در بخش‌های مختلفی نظیر طرح‌های پژوهشی، تألیفات و مقالات پژوهشی، آثار و وضعیت تحصیلی دانشجویان  بررسی می‌شود. 


وی افزود: من به خاطر تحقیقاتم توانستم در بخش مقالات پژوهشی حائز رتبه شوم. این رتبه  برای ۱۲ مقاله بین‌المللی که تعدادی از آنها توانستند در هلند و آمریکا و لهستان به چاپ برسند یا ارائه شفاهی شوند، به‌دست آمد.


پژوهشگر برگزیده دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی ادامه داد: در حال حاضر در مقطع دکتری در حال تحصیل هستم. به خاطر مقالاتم در مقطع کارشناسی ارشد،  دانشجوی پژوهشگر برتر دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی شدم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ملاک‌هایی نظیر معدل، کیفیت پایان‌نامه و دستاوردهایی نظیر کتاب و شرکت در انجمن‌های علمی نیز کمک کرد تا بتوانم  در این رقابت، رتبه بالاتری کسب کنم و پژوهشگر برگزیده شوم.


انتهای پیام/4085/ 4122/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگر دانشگاه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته