دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 20:45
قمری مطرح کرد:

جایزه 6 میلیون تومانی برای برندگان مسابقه پیام‌آور

رئیس مسابقات تخصصی فن‌آور گفت: برای نفرات برگزیده اول تا سوم، به‌ترتیب 6 میلیون تومان، دو میلیون تومان و یک میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.
کد خبر : 329550

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدحسین قمری در نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآورانه پیام‌آور که امشب در بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، گفت: ثبت‌نام رویداد نوآورانه پیام‌آور از اول این هفته آغاز شده که علاقه‌مندان می‌توانند در سه حوزه آی‌تی، هنر و مدیریت در این مسابقه شرکت کنند.


وی ادامه داد: در حوزه آی‌تی رشته توسعه نرم‌افزار و معماری نرم‌افزار، در حوزه هنر طراحی ایموجی و طراحی واسط کاربری، در حوزه مدیریت نیز حوزه کسب‌وکار و طراحی پیام‌رسان‌ها زیرگروه‌هایی هستند که انتخاب شده‌اند.


رئیس مسابقات تخصصی فن‌آور درخصوص جوایز این رویداد توضیح داد: 6 میلیون تومان جایزه برای نفر اول، دو میلیون تومان جایزه برای نفر دوم و یک میلیون تومان جایزه برای نفر برگزیده سوم درنظر گرفته شده که در هر رشته سه نفر برگزیده می‌شود.


وی تأکید کرد: مرحله اول به‌صورت اینترنتی و مرحله دوم به‌صورت حضوری است و ثبت‌نام تا آخر آذرماه ادامه دارد. مرحله اینترنتی در دی‌ماه و نتایج آن بهمن‌ماه برگزار می‌شود. همچنین مراسم اختتامیه رویداد پیام‌آور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.


قمری در پایان خاطرنشان کرد: هزینه ثبت‌نام در این مسابقات 40 هزار تومان است و سؤالات مرحله اینترنتی مبتنی بر مهارت علاقه‌مندان طراحی شده است.


انتهای پیام/4085/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب