دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 20:21
جلیلی:

هدف از پیام‌آور، شناسایی ظرفیت‌های ویژه در سطح کشور است

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: هدف از پیام‌آور، شناسایی ظرفیت‌های ویژه در سطح کشور است.
کد خبر : 329549
index.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رسول جلیلی در نشست شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآورانه پیام‌آور که امشب در بنیاد ملی نخبگان برگزار شد، گفت: مسئله شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر به‌خاطر مصرف بالای مردم از این شبکه‌ها موضوع جدی‌تری شده و مردم ساعت‌ها وقت خود را با این برنامک‌ها می‌گذرانند. لذا موضوع استقبال مردم از یک پیام‌رسان داخلی اهمیت ویژه‌ای دارد.


عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه بیان کرد: با برگزاری رویداد پیام‌آور می‌توان جنبه‌های مختلف پیام‌رسان‌های داخلی را بررسی کرد و به‌ صورت کارشناسانه موانع آن را برطرف کرد. درحال‌حاضر شرکت‌های کوچک جوان فعال برای ایجاد یک پیام‌رسان مناسب شکل گرفته‌اند و به‌نحوی هستند که ما باید نیاز ملی را به‌سمت استفاده از این پیام‌رسان‌ها سوق دهیم. سوق دادن جوانان به این موضوع کمک می‌کند تا در آینده نزدیک مشکلات این پیام‌رسان‌ها نیز برطرف شود.


وی تأکید کرد: هدف از برگزاری رویداد نوآورانه پیام‌آور، شناسایی ظرفیت‌های ویژه در سطح کشور است. ظرفیت‌هایی که به‌ هر دلیلی نتوانسته‌اند ورود پیدا کنند و افرادی که به‌ دلیل‌ اینکه در روستاهای دورافتاده زندگی می‌کردند، نتوانستند استعداد خودشان را نشان دهند.


جلیلی در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری این رویداد، افراد بااستعداد، طرح‌های خود را برای پیام‌رسان‌های داخلی ارائه می‌دهند و وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی روی این ایده‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند تا با شناسایی استعدادها، طرح‌های نوآور عرضه شوند.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته