دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1397 - 01:45
یک فعال دانشجویی:

تنها یک نفر از 13 نماینده گیلان در مجلس عضو کمیسیون کشاورزی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: متأسفانه از ۱۳ نماینده استان گیلان در مجلس شورای اسلامی فقط یک نفر عضو کمیسیون کشاورزی است.
کد خبر : 323682
photo_2017-10-23_22-35-04-1.jpg

مجتبی خرسندی در گفتگو با خبرنگارحوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: تخصص و مدارک تحصیلی نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تناسبی با نیازهای محیط جغرافیایی استان ندارد. به‌عنوان مثال باتوجه به مزیت‌های نسبی استان گیلان در اقتصاد کشاورزی باید اولویت نمایندگان در انتخاب کمیسیون‌ها کشاورزی بود.‌


وی افزود: متأسفانه از ۱۳ نماینده استان گیلان  فقط یک نفر  عضو کمیسیون کشاورزی است که از او نیز در تحقق تحولات توسعه اقتصاد کشاورزی استان گیلان اقدام جدی مشاهده نکرده‌ایم.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان عنوان کرد: تخصص نمایندگان استان در حوزه اقتصادی و معطوف به مزیت‌های استان در حوزه کشاورزی بسیار ضعیف است و گویا اشتیاقی برای حضور در کمیسیون‌های مرتبط با مزیت‌های استان  ندارند و این موضوع باعث می‌شود گیلان در حوزه توسعه اقتصادی، دچار ضعف باشد.


خرسندی گفت: متأسفانه در بخش صنعت نیز نمایندگان علم کافی و همچنین مطالعه‌ برای ارائه راهکارهای توسعه استان گیلان ندارند.


وی ادامه داد: مسیر کریدور شمال جنوب و راه‌آهن نیمه‌کاره مانده و تلاشی برای پیشرفت ادامه مسیر صورت نمی‌گیرد. از سال ۹۰  شاهد این وضعیت هستیم و قرار بود سوت قطار به صدا در آید که هنوز بی‌نتیجه مانده است.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته