دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کاپ قهرمانی لیگ‌برتر دوومیدانی در دست باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی

مسئول روابط عمومی اداره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌ برتر کشور خبر‌ داد.
کد خبر : 319776
photo_2018-10-21_16-18-19.jpg

امیرعلی سرهنگی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از قهرمانی تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر کشور خبر داد و اظهار کرد: سومین و آخرین دوره رقابت‌های بانوان لیگ برتر کشور، عصر امروز با قهرمانی  تیم دو و میدانی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.


مسئول روابط عمومی داره تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در بیان نتایج این دوره از رقابت‌ها گفت:  در 100 متر فرزانه فصیحی و فائزه نسایی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول و دوم را کسب کرده‌اند و تیم آسان پرداخت مقام سوم را به‌ دست‌ آورد.


سرهنگی در خصوص اعلام نتایج بیان کرد: در رشته 400 متر دانشگاه آزاد اسلامی، آسان پرداخت و سپاهان به ترتیب رتبه‌های اول، دوم و سوم را به دست آوردند. در رشته 800 متر و  یک هزار و 500 متر هانیه ثمری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی و در 5 هزار متر پریسا عرب مقام اول را کسب کردند. در رشته 100 متر با مانع الناز کمپانی و جمیله سیفی از دانشگاه آزاد اسلامی مقام اول و دوم و تیم آسان پرداخت مقام سوم شدند.


وی در ادامه داد: در رشته پرتاب نیزه سحر ضیایی از دانشگاه آزاد اسلامی، مقام اول و تیم‌های سپاهان و مقاومت به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند همچنین در رشته پرتاب دیسک الهام سمرقندیان از دانشگاه آزاد اسلامی و تیم‌های غفار تاکستان و جهش دامغان مقام دوم و سوم را به دست آوردند. در رشته 4*100 متر نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول را کسب کرد و تیم‌های آسان پرداخت و سپاهان مقام دوم و سوم را به دست آوردند.


انتهای پیام/4084


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته