دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی:

همه دانشجویان متقاضی سفر اربعین وام یک میلیون تومانی می‌گیرند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: تمامی دانشجویان متقاضی سفر اربعین وام یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند.
کد خبر : 319390
636751926842132950.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پی استقبال و درخواست‌های مکرر دانشجویانی که به‌صورت انفرادی قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی دارند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان واگذاری وام یک‌میلیون تومانی به کلیه دانشجویانی که قصد حضور در عتبات عالیات در ایام اربعین را دارند فراهم‌ شده است.


در ادامه این اطلاعیه آمده است: دانشجویان متقاضی می‌بایست،  ضمن اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از واحد دانشگاهی و فرم تأییدیه از دفاتر بسیج دانشجویی واحدها، با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی sajed.iau.ir پس از ثبت‌نام، تصویر گواهی اشتغال به تحصیل خود و فرم تأییدیه بسیج  را بارگزاری کند. دانشجویان ۲۴ ساعت پس از ثبت‌نام و در صورت تأیید مدارک، با مراجعه به یکی از شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند وام خود را دریافت کنند.


لازم به ذکر است دانشجویان زائر پس از بازگشت می‌بایست تصویر ویزا و صفحه ممهور به مهر ورود و خروج خود به کشور عراق را از طریق سامانه ساجد تا تاریخ ۲۰ آبان بارگذاری نمایند. در غیر این صورت برابر مقررات صندوق رفاه با آن‌ها برخورد می‌شود. مهلت ثبت درخواست وام تا تاریخ اول  آبان است. 


انتهای پیام/4087/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: ana Ananews
ارسال نظر
هلدینگ شایسته