دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1397 - 02:45
معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان:

لزوم برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در فضای مجازی

معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: به‌دلیل اینکه دانشجویان بیشتر وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند، لازم است برنامه‌هایی برای فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان در فضای مجازی طراحی شود.
کد خبر : 315189

مجتبی مظاهری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی همدان از سال 85 شروع به فعالیت کرده و دانشگاه جوانی محسوب می‌شود. 

وی افزود: به‌همین دلیل متأسفانه هیچ خوابگاهی در ملکیت دانشگاه صنعتی همدان نیست و خوابگاه‌های موجود استیجاری اما تحت نظارت و کنترل دقیق معاونت دانشجویی این دانشگاه هستند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان تصریح کرد: در تابستان به مسئولان خوابگاه‌های مورد نظر اعلام کرده‌ایم که استانداردهای کیفی خوابگاه را رعایت کنند و با توجه به رعایت این استانداردها با خوابگاه قرارداد منعقد کردیم.

مظاهری درباره برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم از طریق برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، اوقات فراغت دانشجویان را پُر کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه نسل جدید، خیلی به ورزش علاقه ندارند و بیشتر زمان خود را در فضای مجازی سپری می‌کنند و به‌همین دلیل تلاش کرده‌ایم علاوه بر مسابقات ورزشی و فرهنگی در فضای واقعی، برنامه و مسابقاتی نیز در فضای مجازی برای دانشجویان طراحی کنیم.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته