دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1397 - 03:45
معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان:

میل سیاسی دانشجویان کاهش یافته است

معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان گفت: حجم فعالیت‌های دانشجویان کاسته نشده بلکه میل سیاسی دانشجویان کم شده و به جای آن ذائقه‌های فرهنگی و علمی افزایش یافته است.
کد خبر : 313232

مجتبی مظاهری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره کاهش مشارکت دانشجویان در تشکل‌های اسلامی سیاسی اظهار کرد: فعالیت دانشجویان از تشکل‌های سیاسی به سمت کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی سوق داده شده است.

وی افزود: به اعتقاد بنده حجم فعالیت‌ها کاسته نشده بلکه میل سیاسی دانشجویان کم شده و به‌جای آن ذائقه‌های فرهنگی و علمی و به‌طور کلی فعالیت‌های غیرسیاسی افزایش یافته است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان تصریح کرد: تشکل‌ها معمولا از کانون‌ها و انجمن‌های علمی خلوت‌تر است که این موضوع را می‌توان هم به‌عنوان فرصت و هم به‌عنوان چالش در نظر گرفت. 

مظاهری در ادامه گفت: فرصت از این جهت که می‌توان فکر، ایده و خلاقیت دانشجویان را به سمت کارآفرینی و اشتغال‌زایی هدایت کرد.

وی ادامه داد: در تمام دنیا هم اینگونه نیست که دانشجو فقط فعالیت سیاسی انجام دهد. فعالیت سیاسی صرف، از یک حدی به بعد باعث سیاست‌زدگی می‌شود، به‌همین دلیل فعالیت‌های سیاسی باید متعادل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته