دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1397 - 11:03
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

معلمان و ایثارگران حامل انتقال محتوا به نسل آینده هستند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه قدرت اندیشه و باور بیش از قدرت اسلحه است، گفت: هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایستادگی یک ملت در برابر تمام بدخواهان است.
کد خبر : 313614

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و صبحگاه مشترک کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان ایثارگر شهرستان‌های استان تهران، گفت: جای بسی افتخار است که امروز در جمعی حضور دارم که حاملان علم و ایثار هستند.

وی ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: انسان‌ها به‌ظاهر و در محاسبات مادی به یکدیگر شبیه هستند و آنچه که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند محتوا و ارزش‌های درونی انسان‌هاست.

وی ادامه داد:  آنچه  که امام حسین(ع) را پیروز کرده و نهضت آن را در تاریخ جاودان می‌سازد، محتوای حرکت امام حسین(ع) است نه شکل ظاهری و صوری آن.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه قدرت اندیشه و باور بیش از قدرت اسلحه است، تصریح کرد:  هفته دفاع مقدس گرامیداشت به‌پاخاستن و ایستادگی یک ملت در برابر تمام بدخواهان و بدخواهی‌ها است.

رستمی با تأکید بر نقش فرهنگیان در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: معلمان و ایثارگران حامل انتقال محتوا به نسل آینده هستند و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های دیگر برعهده معلمان است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اعضای شورای معاونان، مدیران و معاونان مناطق ۲۱ گانه شهرستان‌های استان تهران در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است در این مراسم از رزمندگان و ایثارگران فرهنگی شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد.

انتهای پیام/4007

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته