دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1397 - 11:00

نشست هم‌اندیشی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی آغاز شد

نشست هم‌اندیشی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی با هدف هماهنگی درخصوص موارد مربوط به سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
کد خبر : 303574

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، نشست هم‌اندیشی مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور صبح امروز در سالن اجتماعات آزمایشگاه جامع تحقیقات دانشگاه علوم ‍پزشکی تهران با حضور عباس عطوف مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها برگزار شد.


این نشست با هدف هماهنگی در خصوص موارد مربوط به سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت و ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری مطلوب مسابقات برگزار می‌شود و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های علوم پزشکی مسائل و مشکلات مربوط به دانشگاه‌های خود درباره این رویداد را با مسئولان ستادی درمیان می‌گذارند.


‍تبادل نظر درباره مسائل جاری تربیت‌بدنی و نحوه برگزاری المپیادها و مسابقات و همچنین ارائه طرح پیشنهادی برگزاری جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل(خارجی) از دیگر محورهای برگزاری این نشست یک روزه است.


ارائه شیوه‌نامه مربوط به فعالیت‌های ورزش همگانی در برنامه عملیاتی و همچنین برگزاری مراسم قرعه‌کشی سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال سیزدهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت از دیگر برنامه‌های محوری این نشست است.


در این مراسم عطوف، دقایقی در خصوص میزبانی تبریز در المپیاد قهرمانی وزارت بهداشت و همچنین ارائه راهکارهای لازم برای برگزاری مطلوب این المپیاد به ایراد سخن خواهد پرداخت.


جمالی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این نشست یک روزه درباره مسائل مربوط به میزبانی، اسکان و پذیرش شرکت‌کنندگان سخنرانی خواهد کرد.


انتهای پیام/4007


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته