دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1397 - 16:10
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

عشایر غیور عرب اجازه سواستفاده به موج‌سواران وابسته را ندهند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان درباره حوادث اخیر این استان اعلام کرد: عشایر غیور عرب ضمن حفظ هوشیاری ازفتنه‌های تجزیه طلبانه دشمن؛ با صعه صدر اجازه سوء استفاده به موج‌سواران وابسته بیگانگان را ندهند.
کد خبر : 269888

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان خوزستان در بیانیه‌ای درباره حوادث اخیر این استان اعلام کرد: از عشایر غیور عرب انتظار می‌رود ضمن حفظ هوشیاری ازفتنه‌های تجزیه طلبانه دشمن؛ همواره در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشند و با صعه صدر اجازه سو استفاده به موج سواران وابسته بیگانگان را ندهند.


متن این بیانیه در ادامه آمده است:


« ایران کشوری با اقوام و نژادهای متنوع است، تمامی اقوام با لهجه و زبان های مختلف زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران جمع شده اند و در تمامی عرصه ها با اتحاد و همدلی خود در برابر توطئه های بیگانگان مقابله کرده‌اند.


بلاشک کتب تاریخی کثیری از رشادت و شجاعت، جنگ و جنگاوری، غیرت و حمیت، وفاداری و قوم عرب زبان خوزستان در سال‌های متمادی در کنار سایر اقوام ایرانی را روایت می‌کنند که در چندین سال اخیر مردم خوزستان با تقدیم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همچون شهیدان سردار علی هاشمی، نادر حمید، حمید قبادی نیا، حمید طاهری، سردار تقوی فر و ... پای این مکتب را با خون شهدای خود امضا نموده اند که این جمله امام خمینی(ره): «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است» موید این سخن می باشد.


همواره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ناکامی دشمن در عرصه های مختلف نبرد با جمهوری اسلامی ایران ،دشمن را وادار به تغییر تاکتیک نموده و امروزه با ایجاد تفرقه میان اقوام مختلف ایرانی به دنبال فتنه و ایجاد توطیه علیه نظام مقدس اسلام می باشد.در روز های اخیر در پی اجرای برنامه ای در صدا و سیما که با کج سلیقگی همراه بود باعث مکدر شدن احوال عشایر عرب زبان شده است. این مورد متاسفانه در سال های گذشته نیز برای اقوام بختیاری و آذری نیز اتفاق افتاده بود، لازم است رسانه ی ملی در برخورد با این موضوعات دقیق عمل کند چراکه نارضایتی اقوام ایرانی که نشانه های اقتدار ملی واستوانه های ستبر استوار کشور هستند به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نمی باشد .در پی وقوع این اقدامات عده ای نیز با سو استفاده از امور پیش آمده بدنبال برهم زدن اتحاد اقوام ایرانی و از بین بردن آرامش مردم هستند، انتظار است رسانه ملی با اقداماتی موثر اجازه این سواستفاده را ندهد.


ما دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان خوزستان ضمن محکوم کردن این اقدام نابخردانه به قوم غیوروغیرتمند عرب زبان اذعان میداریم این اقدام چه آگاهانه و چه ناآگاهانه اتفاق افتاده باشد محکوم است و از صدا و سیما خواستاریم که عذرخواهی رسمی از عرب زبانان خوزستان بر زخم دل قومیت انقلابی عرب زبان که شهدای زیادی رادربرابراستکبار و استبداد هدیه کرده‌اند التیامی بخشند.


همچنین از اجرای برنامه‌هایی که دمیدن بر طبل تفرقه و باعث ناراحتی هر قومیتی شود خودداری گردد. همچنین از عشایر غیور عرب انتظار می‌رود ضمن حفظ هوشیاری ازفتنه‌های تجزیه طلبانه دشمن؛ همواره در بزنگاه‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشند و با صعه صدر اجازه سو استفاده به موج سواران وابسته بیگانگان را ندهند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته