توئیتر ویژگی جدیدی برای جذب تبلیغات ارائه می کند
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، توئیتر قصد دارد ویژگی جدیدی به نام «camera-first» ارائه کند. این ابزار تصاویر و ویدئوهای مربوط به رویدادهای مهم خبری را براساس موقعیت مکانی در بخش «Twitter Moments» نمایش میدهد.
این در حالی است که توئیتر روز قبل اعلام کرد مشغول افزودن یک ویژگی الگوریتمی مرتبط با اخبار در این اپلیکیشن است. البته این اقدام توئیتر در رقابت با اسنپ چت ارائه شده است.
اسنپ چت نیز ویژگی به نام «camera-first» عرضه کرده است که پستهای کاربران در بخش «Snap Map» را با توجه به موقعیت مکانی یا یک رویداد خاص مشخص میکند. سپس این پستها را به استوری مرتبط با رویداد یا موقعیت مکانی در پلتفرم «Discover» خود میافزاید.
دلیل دیگر توئیتر از این اقدام جذب تبلیغات بیشتر است. زیرا برندهای مختلف میتوانند تبلیغات خود را بین تصاویر و ویدئوها در بخش Moments قرار دهند.
منبع: مهر
انتهای پیام/