دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1396 - 16:21
حماسه تماشایی/ اقدامات تشکل‌های دانشجویی در راهپیمایی 22بهمن؛

راه‌حل‌های مردم برای حل مشکلات کشور در روز جشن انقلاب

تشکل‌های مختلف دانشجویی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی غرفه‌هایی در طول مسیر راهپیمایی در تهران برپا کردند و به ارائه برنامه‌های متفاوت فرهنگی پرداختند که با استقبال خوبی از سوی راهپیمایان روبه‌رو شد.
کد خبر : 259877

گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در روز جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در طول مسیر راهپیمایی در قالب 11 غرفه به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پرداختند. در این مسیر بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال، بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم تحقیقات، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران جنوب غرفه‌های خود را دایر کردند.


ارائه راه‌حل برای مشکلات کشور توسط مردم


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در غرفه خود حرکت بدیعی انجام داده بود. در این غرفه برای ایجاد مشارکت اجتماعی و به منظور پیوند جامعه با دانشگاه مردم از تمام اقشار مختلف می‌توانستند برای مشکلات اجتماعی٬ اقتصادی٬ سیاسی٬ فرهنگی و دیگر مشکلاتی که کشور درگیر آنهاست نظرات و راهکارهای خود را ارائه دهند.


تریبون آزاد در غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی


بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی نیز مانند دیگر دانشگاه‌های بزرگ تهران غرفه‌ای راه‌اندازی کرده بود که در آن به فعالیت‌های فرهنگی می‌پرداختند. یکی از اقداماتی که از طرف راهپیمایان مورد استقبال قرار گرفت٬ تریبون آزاد بود که مردم و اقشار مختلف می‌توانستند نظرات٬ انتقادات و حرف دل خود را در این تریبون بیان کنند.


حرف مردم با مسئولین بعد از 40 سال


بسیج دانشجویی دانشگاه صنعنی امیر کبیر نیز مانند دانشگاه علامه‌طباطبایی تریبون آزاد را جزو یکی از فعالیت‌های فرهنگی خود قرار داده بود. علاوه بر آن٬ در این غرفه بنری تدارک دیده شده بود با عنوان حرف مردم با مسئولین بعد از ۴۰ سال که راهپیمایان می‌توانستند خطاب به روسای قوای سه گانه و دیگر مسئولین کشور نظر خود مطالبات و دغدغه‌های خود را بنویسند.



جمع‌آوری مطالبات مردمی


در غرفه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی‌شریف نیز صندوق‌هایی تعبیه شده بود که که هر کدام مربوط به یکی از مسئولین کشور می‌شد و مطالبات مردم خطاب به مسئول مربوطه در این صندوق‌ها جمع آوری شد. علاوه بر این غرفه دانشگاه صنعتی شریف میزبان چند تن از مسئولین فعلی و سابق کشور مانند محصولی وزیر سابق نفت٬ سردار نجات و دکتر باقری بود.


توزیع نهال انقلاب


دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی غرفه‌ای تدارک دیده بودند که در این غرفه نهالی به صورت نمادین که یادآور نهال انقلاب بود توزیع می‌شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته