دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ابلاغ آئین‌نامه کاهش ساعت کار بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی

بخشنامه کاهش ساعت کار بانوان دارای شرایط خاص شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی را به واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما این دانشگاه ابلاغ شد.
کد خبر : 249371

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس بندهای این بخشنامه ساعات کار هفتگی آن دسته از بانوان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی اعم از رسمی قطعی، رسمی آزمایشی و قراردادی کارمعین تمام‌وقت که موظف به 44 ساعت کار در هفته بوده و دارای یکی از شرایط مندرج در آئین‌نامه هستند، در هفته 36 ساعت با دریافت حقوق و مزایای 44 ساعت تعیین می‌شود.


شرایط بهره‌مندی از کاهش ساعت کاری شامل دارای معلولیت شدید یا مبتلا به بیماری صعب‌العلاج، دارا بودن فرزند زیر 6 سال، دارا بودن همسر یا فرزند معلول شدید و یا مبتلا به بیماری صعب‌العلاج و سرپرست خانوار است.


تعیین میزان و شدت معلولیت توسط سازمان بهزیستی، بیماران صعب‌العلاج توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، فرزند زیر 6 سال با ارائه شناسنامه معتبر و زنان سرپرست خانوار با ارائه اسناد مثبته و یا گواهی دادگاه خواهد بود.


در این آیین‌نامه تاکید شده است کاهش ساعت کاری روزانه صرفا در ابتدا و یا انتهای ساعت کاری مجاز بوده و میزان کاهش ساعت اداری مربوط به یک روز کاری است و قابل ذخیره و تجمیع نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته