دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان:

دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد فرصت به بهترین شکل ممکن سرمایه‌های انسانی را جذب کرد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد فرصت به بهترین شکل ممکن سرمایه های انسانی را جذب کرد.
کد خبر : 22872

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امین رضا کمالیان در نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در برابر تهدیدات خارجی دشمنان ملت و میهن عزیزمان با تربیت نخبگان در داخل کشور، ضمن ایجاد فرصت های برابر داخلی به بهترین شکل ممکن به مقابله با آنها پرداخت و از خروج نخبگان جلوگیری کرد و توانست نقش ارزنده در جذب سرمایه های انسانی کشورمان داشته باشد.


وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگویی اسلامی در اول انقلاب پیاده سازی شد و این اقدام در شرایط بسیار بحرانی شکل گرفت؛ در آن برهه از زمان که انقلاب اسلامی کشورمان در هیاهوی جهان خواران مستکبر درگیر مسائل داخلی و احزاب و گروهک های معاند و همچنین هزینه های جنگ تحمیلی و تحریم های رو به گسترش بود؛ پیشنهاد آیت الله هاشمی رفسنجانی با بصیرتی بی نظیر به امام امت داده شد که بلافاصله مورد توجه و پذیرش ایشان واقع شد.








اکنون بعد از گذشت سه دهه نتایج به دست آمده از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی مورد قبول همگان در سطح ملی و بین المللی است و به عنوان یکی از الگوهای برتر توسعه در سطح دنیا معرفی و شناخته می شود

این مسئول افزود: اکنون بعد از گذشت سه دهه نتایج به دست آمده از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی مورد قبول همگان در سطح ملی و بین المللی است و به عنوان یکی از الگوهای برتر توسعه در سطح دنیا معرفی و شناخته می شود.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام سطح کشور به بهترین شکل پراکنده شده و تمام دانش پژوهان و دانشجویان در نقاط محروم و برخوردار ایران اسلامی مان به یک شکل و اندازه از فرصت های تحصیل و تهذیب برخوردار شده اند، عنوان کرد: دانش در کنار معرفت اسلامی و الویت فرهنگی از شاخصه های برتر این دانشگاه است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با این مدل زمینه ترغیب خانواده ها به تحصیل فرزندانشان با توجه به تعصبات منطقه ای متعدد در کشور ایجاد شده است.


کمالیان، موفقیت و عدم موفقیت ملت ها را با توجه به شرایط جهانی برگرفته از مقوله فرهنگ برشمرد و تاکید کرد: این امر از اهمیت فراوانی برخوردار است به نحوی که الگوهای فکری و رفتاری را تحت تاثیر خودش قرار می دهد. اکنون دیگر نمی توان فرهنگ را وسیله ای برای گذراندن اوقات فراغت دانست.


این مسئول با ارائه عملکرد فرهنگی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: فرهنگ و مدیت فرهنگی مهم است و باید در جایگاه خودش قرار گیرد.


نخستین جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام دکتر سیدطه هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای این شورا در ستاد هماهنگی استان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته