دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1394 - 16:04
در بیانیه جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حمایت از تیم مذاکره کننده مطرح شد:

تحریک احساسات مردم خراسان در مساله‌ هسته‌ای توسط عده‌ای متحجر، برای رسیدن به بهارستان

جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بیانیه‌ای منتشر کرد.
کد خبر : 20869

به گزارش خبرگزاری آنا، در بیانیه جمعیت اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای آمده است: شاید بتوان گفت از سال 82 تاکنون مهمترین مسأله سیاست خارجه کشورمان پرونده هسته ای بوده، موضوعی که فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و در دوره هایی تأثیر زیادی بر مسائل داخلی نیز گذاشته است. موضوع ساده ای که با بی تدبیری عده ای در داخل و خوی استکباری قدرت های جهانی به یک مسأله پیچیده تبدیل شده است.


و اما نکته جالب توجه در مورد پرونده هسته ای برخوردها، استفاده ها و بعضا سوء استفاده های سیاسی است که در داخل کشور از آن می شود، رفتاری که این سوء ظن را در ذهن ایجاد و تقویت میکند، این است که افراد و گروه های خاصی در این موضوع بیشتر از اینکه به فکر مصالح کشور باشند، به فکر مصالح و منافع شخصی و گروهی خود هستند که در بعضی موارد در تضاد کامل با مصالح عمومی کشور است.


دولت یازدهم از آغاز فعالیت خود و حتی قبلتر، یکی از مهمترین اهداف و اولویتهای خود را حل پرونده هسته ای قرار داد. به بیانی دیگر رئیس جمهور و دولت یازدهم ریشه اکثر مشکلات داخلی و خارجی و اوضاع نابسامان ایران عزیزمان را در عدم تعامل صحیح و عزتمندانه با دنیا و مشخصا پرونده هسته ای می دانند که نتیجه آن تحریم های ناجوانمردانه و فلج کننده علیه ملت شریف مان بوده و هست، تحریم هایی که فقط به موضوع هسته ای ختم نشده بلکه بسیاری از مسائل مهم کشوری از جمله بانکی و نظامی را نشانه رفته است که این موضوع حاصل عدم تعامل صحیح با دنیا در سال های اخیر است.


پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید و سپردن مأموریت مذاکرات به دیپلماتی با تجربه مانند دکتر ظریف تغییراتی در روند گفتگوها پیش آمد و امید به جامعه ایران برگردانده شد.








گویا دوستان 14 فروردین و شادی مردم را فراموش کرده اند، گویا دوستان به حدی دلواپس منافع خود هستند که بیانات رهبر معظم انقلاب را در تأیید و حمایت از تیم هسته ای را نشنیده اند

امید به برگشتن احترام جهانی به نوادگان کوروش بزرگ؛ امید به برگشتن عزت و اقتدار به ملت روح الله کبیر؛ و این امیدها در زمان کوتاهی به نتیجه رسید و توافق ژنو صورت گرفت و با تلاش ها و زحمات شبانه روزی تیم مذاکره کننده درگام دوم این موفقیت ها، بیانیه لوزان(سوئیس) به امضا رسید و مردم خرسند از تدبیر فرزندان خود در انتظار موفقیت های بعدی هستند.


و اما....


بعضی از دوستان عزیزمان که با روی کار آمدن دولت جدید و تغییر فضای حاکم بر کشور از هوچی گری به تدبیر و امید، منافع و جایگاه خود را در خطر می دیدند از اولین روز عمر دولت یازدهم به مقابله با آن پرداختند و اوج این مقابله در موضوع هسته ای بود.


گویا این دوستان آنچنان در فکر رسیدن به اهداف و منافع خود هستند که رضایت مردم از عملکرد منتخبین شان را نمی بینند. رضایتی که ناشی از کنترل تورم و بهبود شرایط مردم است، رضایتی که ناشی از کم رنگ ساختن میراث رئیس جمهور سابق و دلدادگان دیروزش (دلواپسان کنونی) است، رضایتی که ناشی از عزت و احترام جهانی است .


گویا دوستان 14 فروردین و شادی مردم را فراموش کرده اند، گویا دوستان به حدی دلواپس منافع خود هستند که بیانات رهبر معظم انقلاب را در تأیید و حمایت از تیم هسته ای را نشنیده اند.


افرادی که ادعای ولایتمداری دارند نه تنها به توصیه های حضرت آقا مبنی بر احترام به تیم هسته ای و حمایت از سربازان دیپلماسی عمل نکرده بلکه برخلاف بیانات ایشان تجمعاتی برضد تیم هسته ای ترتیب داده اند.


ما دانشجویان به عنوان فرزندان انقلاب، خود را موظف می دانیم نسبت به نقشه های شوم گروهی انحصارطلب و مست شدگان قدرت هشدار دهیم؛


مردم شریف و شهیدپرور خراسان جنوبی!


عده ای متحجر قصد دارند با تحریک احساسات انقلابیتان راه خود را برای رسیدن به بهارستان هموار کنند. البته این برنامه ای کشوری است که مدتی است کلید خورده است.


نقشه ای که سکانس دوم آن گران شدن حامل های انرژی و نسبت دادن آن به دولت یازدهم است حال آنکه دولت تنها وظیفه خود را انجام داده و مصوبه بهارستان نشینان در اجرای هدفمندی یارانه ها(میراث .. احمدی نژاد) را اجرا کرده است.


و اکنون افرادی که دلواپس منافع خود هستند نه مصالح کشور، عزم خود را جزم کرده اند تا با سوءاستفاده از روحیه انقلابی و استقلال طلبانه ملت شریف ایران به اهداف شخصی و .. خود برسند و مجلس دهم را به دست بگیرند.


در پایان از ملت شریف ایران اسلامی بخصوص مردم شهید پرور و انقلابی خراسان جنوبی خواهشمندیم با بصیرت وهوشیاری وعمل به بیانات رهبر عزیزمان جلوی سوءاستفاده گروه های خودسر و افراطی را گرفته و موجبات سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته