دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1396 - 16:48

رونمائی از سردیس سردار سازندگی در دانشگاه امیرکبیر

سردیس بازسازی شده «امیرکبیر» در مراسمی نمادین با حضور دکتر احمد معتمدی، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه در موقعیت جدید مقابل درب ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همراه با اهتزار پرچم مقدس کشورمان رونمایی شد.
کد خبر : 178673

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در کنار این سردیس 16 پرچم جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه به عنوان نماد 16 دانشکده دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار دارد.


سردیس امیرکبیر در مقابل سردر ورودی این دانشگاه نصب شده است و این نماد از خارج از محیط دانشگاه نیز قابل رویت است و می‌تواند به زیباسازی شهر تهران کمک کند.


احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: «نام بزرگ سردار سازندگی و توسعه کشور بر دانشگاه صنعتی امیرکبیر نهاده شده است و باید تمامی فعالیت‌های علمی و آموزشی این دانشگاه در شان این نام باشد.»


او ادامه داد: «حدود سه سال است که سردر جدید این دانشگاه کامل شده و به بهره برداری رسیده است بنابراین تصمیم گرفته شد در مقابل این سردر نمادی از امیرکبیر نصب شود.»


رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: «نام امیرکبیر بر روی این دانشگاه نماد مثبت و شاخصی بشمار می‌رود.»


اداره روابط عمومی، اداره کل امور اداری و پشتیبانی، دفتر فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی، اداره تأسیسات و اداره خدمات دانشگاه در این طرح مشارکت و مساعدت داشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته