دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1395 - 10:10

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان موزه ملی علوم و فناوری و موزه و اسناد صنعت نفت ایران

هم‌زمان با ایام شکوهمند سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موزه ملی علوم و فناوری ایران و موزه و اسناد صنعت نفت ایران تفاهم‌نامه همکاری علمی، فرهنگی و اجرایی امضا کردند.
کد خبر : 158648

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، دکتر سیف‌اله‌ جلیلی، رئیس این موزه، با حضور در محل ساختمان مرکزی وزارت نفت، تفاهم‌نامه همکاری علمی، فرهنگی و اجرایی را با دکتر اکبر نعمت‌الهی، مدیر موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت امضا کرد.


در این تفاهم‌نامه دو ساله طرفین متعهد به انجام همکاری‌های مشترک علمی، فرهنگی و اجرایی در راستای حفظ و نگهداری میراث علمی و تاریخی کشور و ترویج تفکر موزه‌ای در میان عموم مردم می‏‌شوند.


همچنین براساس مفاد این تفاهم‌نامه، هر دو طرف تجربیات خود را در زمینه طراحی و ساخت ماکت جهت تهیه محصولات مورد نیاز در اختیار یکدیگر قرار می‌‏دهند، پیمانکاران مرتبط با فعالیت‌های مورد نیاز موزه‌ها را به یکدیگر معرفی می‏‌کنند و اشیاء و آثار مکرر جمع‌آوری و تهیه شده در حوزه نیاز طرف مقابل را جهت بهره‌برداری در اختیار یکدیگر قرار خواهند داد.


موزه ملی علوم و فناوری ایران یک نسخه از اساس‌نامه و چارت سازمانی خود را جهت بهره‌برداری در اختیار موزه نفت قرار ‌می‌دهد. موزه و مرکز اسناد صنعت نفت نیز متعهد شد جهت راه‌اندازی گالری نفت در موزه علوم و فناوری و نیز هماهنگی‌های لازم جهت برپایی نمایشگاه‌های سیار موزه علوم در تهران و سایر شهر‌های کشور، به شرط نمایش آثار و محصولات مربوط به صنعت نفت در این نمایشگاه‌ها همکاری کند.


ارائه خدمات مشاوره‌ای متقابل در زمینه موضوعات علمی، ارائه تخفیف بلیت جهت بازدید از گالری‌های طرفین به صورت متقابل و تبادل لینک وب‌گاه‌های طرفین در فضای مجازی از دیگر توافقات بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته