دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد

جشنواره تیتر 10 بهمن برگزار می‌شود/ انتخاب نویسندگان برتر در جشنواره نشریات دانشجویی

معاونت فرهنگی و دانشجویی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزئیات بیشتر نشریات دانشجویی "تیتر 10" را اعلام کرد.
کد خبر : 136817

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این دوره از جشنواره که با عنوان «تیتر ۱۰» شناخته می‌شود، شرکت‌کنندگان در سه بخش اصلی شامل «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده» و «فضای مجازی» و همچنین در «دو بخش ویژه و نویسندگان برتر» رقابت می‌کنند.


در بخش ویژه جشنواره تیتر 10 موضوعاتی مانند چگونگی بسط گفت‌وگو محوری و تعامل بین سلایق مختلف جامعه با وجود حفظ وفاق ملی و اخلاق اسلامی، بررسی فرصت‌ها و آسیب‌های طرح تحول سلامت، نقد و بررسی آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد، فقر، طلاق و مشکلات ازدواج، فساد و ...)، اقتصاد مقاومتی؛ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با توجه ویژه به آینده ایران اسلامی، برجام؛ پسابرجام و تعامل عزت‌مندانه با جهان و محیط زیست با رویکرد اسلامی، انسانی برای تولید آثار مرتبط معرفی شده‌اند.


در این جشنواره که با هدف ظرفیت‌سازی در فعالان و علاقه‌مندان نشریات دانشجویی برای ارتقای روزنامه‌نگاری تخصصی از طریق معرفی چهره‌های مؤثر نشریات به جامعه رسانه‌ای کشور و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌شود، همه دانشجویان در حال تحصیل کشور شامل دانشجویان دانشگاه‌های تابعه وزارت‌خانه‌های بهداشت و علوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند.


همچنین در این جشنواره برای اولین‌بار بخشی به عنوان «نویسندگان برتر» به جشنواره نشریات دانشجویی اضافه شده است، در این بخش نویسندگان برتر از میان کسانی که سه اثر در سه موضوع از موضوعات بخش ویژه ارسال کرده باشند، انتخاب می‌شوند.


متقاضیان شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۰، از ۱۰ آذر تا ۱۵ دی‌ فرصت دارند تا نسخه الکترونیکی آثار خود را از طریق وب‌سایت دبیرخانه دهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی به نشانی www.titr۱۰.ir بارگذاری کنند.


مرحله نهایی این جشنواره از ۲۶ بهمن‌ تا 6 اسفند از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته