دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1395 - 13:02

مهلت ثبت‌نام بیستمین دوره ازدواج دانشجویی تمدید شد

مدیر مرکز فرهنگی اردویی دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید مهلت ثبت‌نام بیستمین دوره ازدواج دانشجویی خبر داد.
کد خبر : 127745

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به نقل از سامانه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بنا به درخواست دانشگاهیان واجد شرایطی که نتوانستند در مهلت اعلام شده برای شرکت در بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کنند، مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۱۲ آبان تمدید شد.


متقاضیان باید برای ثبت‌نام در بیستمین دوره ازدواج دانشجویی می‌توانند تا تاریخ ۱۲ آبان با مراجعه به سایت www.ezdevaj.nahad.ir ثبت‌نام کنند.


جامانده‌های نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی که تاریخ عقد آنها یک مهر 93 تا یک مهر 94 است در صورتی که یکی از زوج‌ها در حال حاضر دانشجو باشد می‌توانند برای مراسم ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند. در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند فقط یکی از آنها می‌توانند به عنوان داوطلب اصلی ثبت‌نام کنند.


دانشجویان باید پس از ثبت‌نام، مدارک لازم (اصل شناسنامه، کارت ملی زوجین، عقد‌نامه و کارت دانشجویی) را برای تأیید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتر استانی مربوطه ارائه کنند. با توجه به اینکه در برخی از دانشگاه‌ها دفتر نهاد وجود ندارد لازم است، دفاتر استانی باید ترتیبی اتخاذ کنند که علاوه بر تسهیل امور ثبت‌نام دانشجویان این مراکز، بر مراحل تأیید نیز نظارت بیشتری داشته باشند.


دفاتر نهاد باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، به تعیین تکلیف درباره تأیید یا رد ثبت‌نام در سایت ازدواج دانشجویی اقدام کنند. ویرایش اطلاعات ثبت‌نام شده از سوی خود داوطلب تنها تا قبل از تأیید رابط ازدواج امکان‌پذیر است.


در این اطلاعیه اعلام شد به دانشجویانی که امسال در ازدواج دانشجویی ثبت‌نام می‌کنند، سه بسته آموزشی ارائه می‌شود که شامل، بسته شماره 1 (قبل از اعزام به مشهد و از طریق سایت ازدواج دانشجویی یا مرکز آموزش مجازی نهاد)، بسته شماره 2 (در زمان حضور در مشهد در غالب کارگاه‌های آموزشی و به صورت حضوری)، بسته شماره 3 (بعد از پایان سفر مشهد و از طریق سایت ازدواج دانشجویی یا مرکز آموزش مجازی نهاد) است.


به داوطلبانی که از بسته‌های آموزش مجازی استفاده و در آزمون نهایی آن شرکت کنند، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک هزینه سفرهای زیارتی، سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس و ... اهدا خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته