استودیو بتسدا: برای تجربه کامل بازی Fallout ۵ باید آماده ۶۰۰ ساعت گیمپلی باشید
به گزارش InsiderGaming امیل پاگلیارولو (Emil Pagliarulo)، مدیر طراحی استودیوی بتسدا و از چهرههای کلیدی این تیم، در مصاحبهای جدید با رسانه Game Informer چشمانداز خود برای Fallout ۵ را ترسیم کرد. او تاکید کرد که این بازی قرار نیست تجربهای ۲۰ ساعته یا حتی ۱۰۰ ساعته باشد.
او در این باره گفت:
«من زمانی راضی خواهم بود که بتوانیم بازیای بسازیم که... بازیکنان بتوانند نه برای ۲۰ ساعت و نه ۱۰۰ ساعت، بلکه برای ۲۰۰، ۳۰۰ و یا حتی ۶۰۰ ساعت آن را بازی کنند. زیرا این دقیقاً همان نوع بازیهایی است که ما میسازیم.»
این فلسفه طراحی با مسیر فعلی بتسدا همخوانی دارد. بازی Fallout ۷۶ به عنوان یک اثر سرویسمحور (Live-Service) سالهاست که محتوا دریافت میکند و Starfield نیز با هدف درگیر کردن طولانیمدت مخاطب طراحی شده بود.
پیوند با سریال تلویزیونی و آینده دور
علاوه بر طولانی بودن بازی، تاد هاوارد (Todd Howard) پیشتر تایید کرده بود که Fallout ۵ به نوعی با سریال تلویزیونی Fallout (که اخیراً پخش شد و بسیار موفق بود) پیوند خواهد داشت. این موضوع نشان میدهد که بتسدا در حال ساخت یک دنیای یکپارچه رسانهای است.
با این حال، رسیدن به این ۶۰۰ ساعت گیمپلی نیازمند صبر ایوب است. با توجه به اینکه بتسدا هماکنون روی The Elder Scrolls VI متمرکز است، تحلیلگران پیشبینی میکنند که شاید تا سال ۲۰۳۰ حتی شاهد یک تریلر تیزر از Fallout ۵ نباشیم.
آیا ۶۰۰ ساعت کافی است؟
برای طرفداران سرسخت این سری، حتی ۶۰۰ ساعت هم ممکن است "ارقام کمی" به نظر برسد. جامعه مادینگ (Modding) و محتوای جانبی در بازیهای بتسدا معمولاً باعث میشود عمر این بازیها به بیش از ۱۰۰۰ ساعت و حتی چندین دهه برسد. (همانطور که هنوز Skyrim و Fallout ۴ زنده و پویا هستند)
انتهای پیام/