چگونه تکنولوژی زندگی در ساختمان را آسان میکند؟

در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس خبرنگار آناتک مصاحبهای با سید کمال الدین ازلی، مدیر شرکت «تجارت الکترونیک همراه داده» درباره محصول مدیریت ساختمان «همسایهها» انجام داده است.
درباره پروژه مشترکی که با شرکت «تجارت الکترونیک همراه داده» انجام دادهاید، توضیح دهید؟
با همکاری شرکت همراه داده، برنامه مدیریت ساختمان «همسایهها» را توسعه دادهایم. این سیستم به حل چالشهای قدیمی جمعآوری شارژ و مدیریت حسابداری در آپارتمانها، ساختمانها و شهرکهای مسکونی میپردازد. هدف ما مکانیزه کردن این فرآیندها است تا زمان و هزینههای مدیریتی کاهش یابد.
این سیستم چگونه عمل میکند؟
مدیر ساختمان اطلاعات واحدها (نام مالک، شماره تلفن، مستاجر) را در سیستم ثبت میکند و سپس سیاستهای محاسبه شارژ (مانند درصد سهم هر واحد) و شماره حساب صندوق ساختمان را تعیین میکند. پس از این مرحله، سیستم به صورت خودکار صورتحسابها را تهیه و از طریق پیامک به ساکنین ارسال میکند. لینک صورتحساب به کاربران اجازه میدهد تا وضعیت بدهی، آخرین پرداختها و جزئیات مالی خود را مشاهده کنند.
نحوه پرداختهای آنلاین از طریق شبکه شتاب چگونه انجام میشود؟
کاربران با کلیک روی لینک صورتحساب، مستقیما به درگاه بانکی امن متصل میشوند. تمام تراکنشها از طریق شبکه شتاب و بانکهای عضو انجام میشود و هیچ دادهای از پرداختها در سیستم ما ذخیره نمیشود و پس از تایید پرداخت، تراکنشها از طریق APIهای بانکی به صورت خودکار در پنل مدیریت ثبت میشوند.
امنیت دادهها و پرداختها در این سیستم چگونه تضمین میشود؟
امنیت سیستم معادل سطح بانکها است؛ وقتی کاربر برای پرداخت وارد درگاه بانکی میشود، دیگر ارتباطی با سیستم «همسایهها» ندارد و تمام فرآیند از طریق لینکهای رمزنگاریشده بانک انجام میشود و همچنین، هیچ تراکنشی درون سیستم ما ثبت نمیشود و تنها تاییدیه لحظهای پرداخت از طریق ربات به مدیر ساختمان ارسال میشود.
انتهای پیام/
- قطعات لیفتراک
- خرید فالوور واقعی
- کاشت ابرو
- دانلود آهنگ جدید
- بلیط قطار مشهد
- وکیل
- آهنگ جدید
- تجارتخانه آراد برندینگ
- کلاس گیتار
- کلاس گیتار
- ساک دستی
- ثبت شرکت
- بهترین جراح بینی ترمیمی در تهران
- پالت پلاستیکی
- فونیکس
- سفارش چاپ پرچم
- صرافی نوبیتکس
- صرافی توبیت
- ال بانک
- خرید قهوه
- اخبار بورس
- رزرو بلیط هواپیما
- خرید هاست