دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1403 - 11:02

رشیدی راد: امینی از ۲۴ مرداد مدیرعامل ملوان است/ با خوبی و خوشی از باشگاه جدا شدم

رشیدی راد: امینی از ۲۴ مرداد مدیرعامل ملوان است  با خوبی و خوشی از باشگاه جدا شدم
سرپرست سابق مدیرعاملی ملوان گفت: دو هفته است که امینی مدیرعامل باشگاه ملوان شده و من به عنوان قائم مقام باشگاه به کارم ادامه دادم.
کد خبر : 929690

رامبد رشیدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه دلیل استعفای وی از حضور در سمت سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان چه بود، اظهار کرد: حکم مدیرعاملی دریادار غلامرضا امینی دو هفته است که صادر شده و وی به عنوان مدیرعامل مسئولیت‌های مربوطه را اجرا می‌کند. اینکه چه دلیلی وجود داشته این موضوع رسانه‌ای نشده را نمی‌دانم. حکم آقای امینی ۲۴ یا ۲۵ از سوی مجمع باشگاه صادر شده است.  

سرپرست سابق مدیرعاملی ملوان خاطرنشان کرد: من با توجه به اینکه کارمند بخش دولتی بودم امکان آنکه مدیرعامل باشگاه ملوان شوم را نداشتم. در جلسه‌ای که با آقای دنیامالی وزیر ورزش فعلی دولت، زمانی که رئیس مجمع باشگاه ملوان بودند داشتم به او گفتم تا موقعی که مدیرعامل باشگاه انتخاب شود من امور باشگاه را به عنوان سرپرست مدیرعاملی بر عهده بگیرم تا تیم ملوان آسیب نبیند. همان روز هم عرض کردم که باشگاه به دنبال مدیرعامل باشد.

رشیدی راد افزود: آقای دنیامالی موافقت خود را با عرایض من اعلام کرد و در فاصله یک ماه پس از آن جلسه، مدیرعامل باشگاه ملوان انتخاب شد. از زمانی که حکم دریادار امینی صادر شد خیلی خوشحال بودیم که امور باشگاه جلو می‌رود. در جلسه هیئت مدیره باشگاه که ۲۳ مرداد برگزار شد قرار را بر این گذاشتیم که من به عنوان قائم مقام باشگاه به کارم ادامه دهم. منتهی یک‌سری موارد پیش آمد که پس از یک هفته گفتم امکان ادامه همکاری نیست و آقای امینی از من خواست که صبر کنم تا شرایط بهبود پیدا کند. پس از استعفای کتبی که همان روز به مدیرعامل باشگاه دادم یک هفته به کارم ادامه دادم تا اینکه شنبه این هفته سراغ آقای امینی رفتم و گفتم شرایط تغییری نکرده، مدیرعامل باشگاه پذیرفت و من با خوبی و خوشی از ملوان جدا شدم.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته