دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 14:54
شریفانی مطرح کرد؛

اعزام هزاران دانشجوی دانشگاه آزاد برای حضور در پیاده‌روی اربعین

اعزام هزاران دانشجوی دانشگاه آزاد برای حضور در پیاده‌روی اربعین
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی کشور از اعزام هزاران دانشجو از واحدهای این دانشگاه‌ به راهپیمایی اربعین خبر داد.
کد خبر : 925206

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان تشکل‌ها و کانون‌ها و مسئولان دفاتر مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیار در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر حماس و محکوم کردن این جنایت بزدلانه رژیم صهیونیستی با بیان نقش دین در تربیت انسان‌ها و فلسفه تأسیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد‌های دانشگاهی و نقش آن در هدایت معنوی دانشگاهیان اظهار کرد: فعالیت‌های فکری و قرآنی، توسعه و تعمیق آگاهی‌ها و علایق اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان و تبیین ارزش‌های اسلامی از مهم‌ترین وظایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی از اعزام هزاران دانشجو از واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور به راهپیمایی اربعین خبر داد و افزود: اجرای طرح ضیافت اندیشه استادان، ازدواج‌های دانشجویی، طرح حامیم و اعزام دانشگاهیان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مهم‌ترین برنامه‌های نهاد رهبری در تابستان امسال است.

ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دفتر نهاد مقام معظم رهبری در راستای اهداف دانشگاه همیشه پیشتاز و همدل با مجموعه هیئت رئیسه دانشگاه بوده، به‌طوری‌که این دفتر پناهگاهی برای دانشجویان به‌ویژه دانشجویان فعال فرهنگی کانون‌ها و تشکل‌ها نیز است.

به گزارش آنا، در این مراسم از تلاش حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد قدردانی و در حکمی‌ حجت‌الاسلام محمدجواد نورمحمدی به‌عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

ادای احترام و قرائت فاتحه به پنج شهید گمنام و شهدای دانشجو، ارائه گزارش جامع مسئول سابق نهاد رهبری و بازدید از دفتر مرکزی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته