دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 تير 1403 - 08:34
معصومی تأکید کرد؛

لزوم توجه به گسترش تحصیلات تکمیلی در شهرستان فومن

لزوم توجه به گسترش تحصیلات تکمیلی در شهرستان فومن
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به گسترش تحصیلات تکمیلی در شهرستان فومن تأکید کرد و گفت: معتقد به انجام کار فرهنگی هستیم.
کد خبر : 921139

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌منظور رفع مشکلات عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نشستی با حضور فرماندار شهرستان فومن، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مدیران استانی این دانشگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان، خواستار ارتقای جایگاه آموزش عالی در شهرستان فومن و شفت شد.

سیدکریم معصومی افزود: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش عالی در کشور به‌خصوص در شهرستان فومن و شفت و قشر تحصیل‌کرده و فرهنگی، معتقد به انجام کار فرهنگی در سطح شهرستان هستیم و اولویت کار ما آموزش و دانشگاه است و تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا به کیفیت ارتقای امر آموزش بپردازیم.

وی متذکر شد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، نشست با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مطرح شدن موضوع، فرصتی پیدا شد تا نشستی با حضور فرماندار شهرستان فومن داشته باشیم و با بازدید میدانی از این پروژه مقرر شد سریع‌تر نسبت به رفع مشکل حقوقی به‌وجود آمده اقدام کنیم تا این ساختمان آموزشی در ورودی شهر فومن آماده شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با اتمام این پروژه می‌توان به افزایش رشته‌های تحصیلی در شهرستان فومن و گسترش مقاطع تحصیلی از کاردانی به کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه امیدوار بود تا جوانان و طالبان علم شهرستان فومن بتوانند در شهر خود مدارج عالی آموزشی را به پایان برسانند و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر مجبور به خروج از شهر و دیار خود نشوند.

معصومی متذکر شد: به دانشگاه آزاد اسلامی علاقه وافری دارم و با داشتن بیش از یک دهه سابقه همکاری به‌عنوان استاد مدعو و دانش‌آموخته این دانشگاه پیشنهاد توسعه مراکز آموزش عالی را در سرلوحه برنامه‌های انتخاباتی خود مطرح کردم، تکمیل و ساخت پروژه دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت ازجمله اولویت‌های کاری بنده در این شهرستان فومن خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب