دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 تير 1403 - 11:08

باقری: سیاست‌ورزی شهید امیرعبداللهیان بستر مناسبی را برای تحرک دیپلماسی ایران ایجاد کرد

باقری: سیاست‌ورزی شهید امیرعبداللهیان بستر مناسبی را برای تحرک دیپلماسی ایران ایجاد کرد
سرپرست وزارت امور خارجه گفت که تلفنی با پزشکیان گفت‌وگو کرده و افزود: سیاست‌ورزی شهید امیرعبداللهیان بستر مناسبی را برای تحرک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد و استقبالی که از انتخاب مردم ایران انجام می‌شود در امتداد همان سیاست‌ورزی است.
کد خبر : 920992

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی باقری سرپرست دستگاه دیپلماسی امروز (یکشنبه) ۱۷ تیر ماه در حاشیه در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش «دیپلمات دانشور، منظومه فکری و دستاورد‌های عملی وزیر شهید حسین امیرعبداللهیان» در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه درباره اینکه آیا با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار داشته است؟ گفت که هنوز با وی دیداری نداشته‌ام و به صورت تلفنی با ایشان صحبت کرده‌ام.

باقری در پاسخ به پرسشی درباره پیام‌های تبریک به رئیس جمهور منتخب و نقش شهید امیرعبداللهیان در گسترش روابط با کشور‌های مختلف اظهار داشت: نوع سیاست‌ورزی شهید امیرعبداللهیان بستر مناسبی را برای تحرک دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

سرپرست وزارت خارجه بیان کرد: به نظر من اقبال و استقبالی که از انتخاب مردم ایران انجام می‌شود، در امتداد همان سیاست‌ورزی است.

وی گفت: این نشانگر آن است که سیاست خارجی ما مسیر درستی را طی می‌کند و این موجب انباشت سرمایه‌ها در عرصه سیاست خارجی کشور خواهد شد و دست دست اندرکاران عرصه مناسبات خارجی کشور را بیش از گذشته برای پیشبرد اهداف ملی، منطقه و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران پر خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب