دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1403 - 19:19
سرپرست سفارت ایران در لندن خبرداد:

دستگیری ۴ معاند مزاحم انتخابات ایران در انگلیس

دستگیری ۴ معاند مزاحم انتخابات ایران در انگلیس
علی متین‌فر، سرپرست سفارت ایران در انگلیس گفت: چهار نفر از اخلالگران در روند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس توسط پلیس این کشور بازداشت شده‌اند.
کد خبر : 920681

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی متین‌فر سرپرست سفارت ایران در انگلیس عصر روز جمعه در گفت‌وگوی ویدئویی با ستاد انتخابات خارج از کشور با بیان اینکه  دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انگلیس به مانند دوره قبل در ۱۰ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود، اظهار کرد: مشارکت هموطنان ایرانی در انگلیس در این دوره از انتخابات نسبت به جمعه هفته گذشته افزایش بیشتری داشته است.

وی با بیان اینکه با مذاکراتی که با پلیس و وزارت خارجه انگلیس داشته‌ایم میزان مزاحمت‌ها معاندین در این دور کمتر بوده است، ادامه داد: توسط پلیس چهار نفر از معاندین که قصد ایجاد مزاحمت برای رای دهندگان را داشتند دستگیر شده‌اند.

سرپرست سفارت ایران در لندن با بیان اینکه ما به عنوان سفارت ایران در انگلیس از  حقوق کسانی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند و  مورد تعرض معاندین قرار گرفتند حمایت می‌کنیم، ادامه داد: طق مشاهدات و گزارش‌های دریافتی در برخی  از شعب اخذ رای تعداد رای دهندگان نسبت به جمعه هفته قبل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 متین فر همچنین در پاسخ به سوالی گفت: در این دوره از انتخابات در منطقه گلاسکو با مشکل خاصی روبرو نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته