دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1403 - 19:05
دقایقی قبل؛

سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رأی در مسجد الرسول (ص) سعادت‌آباد تهران بازدید کرد

سخنگوی شورای نگهبان از روند اخذ رأی در مسجد الرسول (ص) سعادت‌آباد تهران بازدید کرد
عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد جامع‌الرسول‌(ص) در محله سعادت‌آباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.
کد خبر : 920678

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در بعد از ظهر روز برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری به مسجد جامع الرسول (ص) در محله سعادت‌آباد تهران که از شعب انتخاباتی است رفت و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی ضمن گفت‌وگو با عوامل نظارتی و اجرایی و دریافت گزارش از آنها در خصوص اخذ رای، دقایقی به گفت‌وگو با رأی‌دهندگان و دریافت نظرات آنان درباره رای‌گیری پرداخت.

طحان‌نظیف در این شعبه اخذ رای از مردم که در صف بودند تا رای خود را به صندوق بیاندازند، قدردانی و در این شعبه با خبرنگاران نیز گفت‌وگو کرد.

گفتنی است؛ مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳) در سراسر کشور آغاز شده و در این مرحله هر یک از دو نامزد که حداکثر نسبی آرا را کسب کند، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته