دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

درخشان: بیرانوند به جای فکرکردن به اشتباهاتش رسانه‌ها و پیشکسوتان را مقصر می‌داند/ امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود!

درخشان: بیرانوند به جای فکرکردن به اشتباهاتش رسانه‌ها و پیشکسوتان را مقصر می‌داند  امیدوارم در تیم جدیدش قهرمان لیگ شود!
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند متوجه شده که راهی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد و می‌گوید خط گرفته‌اند تا علیه وی صحبت کنند.
کد خبر : 920503

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند در خصوص فسخ قرارداد با پرسپولیس و اینکه برخی پیشکسوتان خط می‌گیرند تا علیه وی صحبت کنند، اظهار کرد: همه کسانی که برای پرسپولیس بازی کرده و می‌کنند برای این تیم زحمت کشیدند و کسی منکرش نیست، اما جداشدن از تیم باید به شکلی باشد که شأن باشگاه حفظ شود. رفتن محترمانه و نامحترمانه با هم فرق می‌کند. به هر دلیلی قصد جدایی از پرسپولیس دارید، جدا شوید ولی رفتن‌تان از تیم با احترام باشد.  

هیچ کس به پیشکسوتان خط نمی‌دهد

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرده و از اختیاری که قانون به او داده استفاده کرده ولی همراه با حفظ جایگاه پرسپولیس جدا شود. نباید توهینی به باشگاه شود، فسخ قرارداد بیرانوند از نگاه هواداران و باشگاه کار قشنگی نبوده است. اگر انتقادی به وی شده بابت نوع جدایی‌اش از تیم بوده و هیچ کسی هم به پیشکسوتان خط نمی‌دهد. آنها خود را هوادار تیم می‌دانند و همه پیشکسوتان قبول دارند بیرانوند برای تیم زحمت کشیده، اما وقتی برای دومین سال متوالی قرارداد را فسخ کردید، جایی برای بازگشت به تیم ندارید، خودتان هم متوجه شدید راه بازگشتی ندارید پس روبروی دوربین می‌نشینید و معتقدید از پیشکسوتان تا رسانه‌ها و ادمین‌های کانال‌ها خط گرفته‌اند تا علیه‌ات صحبت کنند در حالی که هرگز به کار‌های خودتان فکر نکرده‌اید که با چه شرایطی از تیم جدا شده‌اید.

گل‌محمدی را شریک جرم خودتان معرفی کردید

سرمربی سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: بیرانوند دل هواداران پرسپولیس را برای دومین سال متوالی شکسته است. خود شما گفته بودی که با یحیی گل‌محمدی هماهنگ کرده تا برای آنکه باشگاه را تحت فشار قرار بدهد، قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و به استقلال برود. اسم چنین کاری را چه باید گذاشت؟ می‌توان گفت کار قشنگی بوده است؟ دسیسه علیه باشگاهی کردید که اگر در آن بازی نمی‌کردید به شهرت امروز نمی‌رسیدید؛ یحیی گل‌محمدی را شریک جرم خودتان معرفی کردید؛ بعید می‌دانم گل‌محمدی در این دسیسه و مغلطه نقشی داشته است.  

بیرانوند عامل فحاشی هواداران پرسپولیس و استقلال شد

درخشان یادآور شد: سال گذشته که بیرانوند قراردادش را یک طرفه فسخ کرد، جنجال میان هواداران دو تیم ایجاد شد، استقلالی‌ها فکر کردند او را خریده‌اند و پرسپولیسی‌ها تصورشان این بود بیرانوند را از دست داده‌اند، در نتیجه به همدیگر توهین کردند، بعد که بیرانوند برگشت و قرارداد جدید بست، طرفداران پرسپولیس و استقلال توهین‌های بیشتری را نثار هم کردند. عامل به جان هم افتادن هواداران دو تیم غیر از بیرانوند چه کسی است؟ عامل تنش، درگیری لفظی، دعوا‌ها و فحاشی‌های طرفداران دو تیم، پیشکسوتان بوده‌اند با بازیکنی که قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است. سال قبل به اشتباه قرارداد فسخ شد و چشم‌پوشی می‌کنند، امسال که همان کار را تکرار کردید، پس تعمدی است. وقتی جو را به هم می‌زنید و باعث تشنج میان هواداران و باشگاه می‌شود جز اینکه خودتان مقصر هستید چه کس دیگری مقصر است؟ بهتر است خودمان را فریب ندهیم و برای بیرانوند در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. اگر توانست با آن تیم قهرمان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته