دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خرس» به شبکه تماشا رفت

«خرس» به شبکه تماشا رفت
سریال «خرس» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.
کد خبر : 919088

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ این سریال در گونه کمدی و درام محصول آمریکا در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی و صدابردار آن علی شریفی است. دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، مریم رادپور، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، نسرین کوچک خانی، علی منصوری راد، علی همت مومیوند، حسین نورعلی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این سریال درباره سرآشپزی جوان و با استعداد است که پس از مرگ دلخراش برادرش، به شهر خود باز می‌گردد تا مغازه ساندویچ فروشی خانوادگی شان را اداره کند. او که به شرایط جدید عادت ندارد، باید در حین دست و پنجه نرم کردن با تاثیرات خودکشی برادرش، با واقعیت تلخ کار کردن در آشپزخانه کوچک یک ساندویچی با کارکنانی حرف گوش نکن و لجباز و همچنین روابط خانوادگی پیچیده اش کنار بیاید.

سریال با استقبال کم نظیر منتقدان و مخاطبان روبه رو شده به ویژه برای نویسندگی، کارگردانی، بازی‌ها و تولید آن و به خاطر نوع پرداخت موضوع یعنی آشپزی نیز مورد ستایش قرار گرفته است. سریال برنده ۴ جایزه گولدن گلوب، ۱۰ امی و بیش از ۱۵۰ جایزه دیگر از جشنواره‌ها و جوایز تلویزیونی مختلف شده است.

شبکه‌ تماشا، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته