دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

چگونه به کمک هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟

چگونه به کمک هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟
اکنون بسیاری از افراد به کمک هوش مصنوعی و با دانش حداقلی از این فناوری درآمد کسب می‌کنند.
کد خبر : 911549

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هوش مصنوعی در سال‌های اخیر توسعه بسیار چشمگیری داشته و به کمک این فناوری می‌توان تمام امورات روزمره را انجام داد. اکنون به کمک هوش مصنوعی می‌توان ادیت عکس، ساخت عکس بر اساس متن یا دریافت راه حل برای برخی از مشکلات را انجام داد.

جدا از این موارد به کمک هوش مصنوعی می‌توان کسب درآمد داشت. اکنون بسیاری از افراد به کمک هوش مصنوعی و با دانش حداقلی از این فناوری درآمد کسب می‌کنند. در ادامه چند روش کسب درآمد از هوش مصنوعی را توضیح می‌دهیم:

تولید محتوای متنی به کمک هوش مصنوعی

یکی از اصلی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد با هوش مصنوعی تولید محتوا به کمک سرویس‌هایی مثل چت جی‌پی‌تی است. در این چت بات کافی است کاربر موضوعی را که قصد دارد درباره آن مقاله یا متن خاصی تولید شود را تایپ کند و در چند ثانیه هوش مصنوعی می‌تواند مقاله‌ای با توجه به موضوع اعلام شده از سوی کاربر، تولید کند. گفتنی است که این مقاله بر اساس اطلاعاتی است که به صورت داده‌های بایگانی شده در این هوش مصنوعی وجود دارد و در هر بار سوال کردن، هوش مصنوعی سعی می‌کند اطلاعات را به گونه‌ای در کنار هم بچیند که محتوا یکتا باشد.

تولید محتوای تصویری به کمک هوش مصنوعی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد به کمک هوش مصنوعی استفاده از هوش مصنوعی سرویس‌های «دال-ای» (Dall-E) و «میدجرنی» (Midjourney) است. این هوش‌های مصنوعی اطلاعات دریافت شده از سوی کاربران به صورت متن را تبدیل به تصویر می‌کنند. در این فناوری سعی شده است تا جای ممکن تصاویر به اطلاعات وارد شده از سوی کاربر نزدیک باشد و این موضوع تا حد بسیار زیادی عملی شده است.

گفتنی است که بسیاری از تصاویر تولید شده توسط این هوش مصنوعی اکنون جزو تصاویر پربازدید در شبکه‌های اجتماعی هستند و حتی برخی از آن‌ها تا حدی شبیه به واقعیت هستند که کمتر کسی می‌توانست ساختگی بودن آن‌ها را تشخیص دهد.

کاربران می‌توانند جدا از فروش این تصاویر یا ادیت تصویری که برای آن هزینه دریافت کردند، تصاویر تولید شده بر اساس ایده‌های خودشان را به «ان اف تی» (NFT) که همان تصاویر دیجیتالی عرضه شده در میان رمز ارزهاست، تبدیل و با به فروش گذاشتن آن‌ها کسب درآمد کنند. گفتنی است که برخی از این تصاویر ارزشی معادل چند هزار دلار و بیشتر دارند.

تولید محتوای ویدئویی به کمک هوش مصنوعی

هوش مصنوعی جدا از تولید عکس توانایی تولید فیلم را نیز دارد. اکنون بسیاری از ویدئو‌ها و انیمیشن‌های فانتزی که شهرت زیادی ندارند، اما در فضای مجازی بار‌ها دیده شده‌اند به کمک هوش مصنوعی طراحی و منتشر شده اند. اکنون بهترین ابزار هوش مصنوعی تولید فیلم «جنمو» (Genmo) است که کار اصلی آن تبدیل عکس به ویدئو است. کاربر در این هوش مصنوعی چند تصویر را به هوش مصنوعی تحویل داده و سپس هوش مصنوعی بر اساس داستانی که در تصاویر موجود است یا با اطلاعات مکتوبی که کاربر به او می‌دهد می‌تواند یک ویدئو تولید کند. گفتنی است که ویدئو‌های تولید شده به وسیله این هوش مصنوعی حداکثر ۶ ثانیه خواهد بود و امکان ساخت ویدئو با زمان بیشتر به صورت پولی ممکن است.

چگونه به کمک هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟

هوش مصنوعی دیگری نیز با عنوان «پلازما پونک» (Plazma Punk) وجود دارد که از طریق عکس یا متن فیلم تولید می‌کند، اما اینبار این هوش مصنوعی می‌تواند ویدئو‌ها را تا ۲۰ ثانیه برای کاربران تولید کند.

گفتنی است که در هر دو هوش مصنوعی توانایی صداگذاری و انتخاب آهنگ برای کاربران وجود دارد.

اما راه کسب درآمد از طریق تولید ویدئو هوش مصنوعی، انتشار ویدئو‌ها در پلتفرم‌های اجتماعی مثل آپارات یا یوتیوب است؛ این پلتفرم‌ها در ازای مدت زمان ویدئو و همچنین میزان بازدید یک ویدئو به کاربر مبلغی را پرداخت خواهد کرد. این مبلغ برای یک ویدئو دائمی بوده و هر ماه با توجه به میزان بازدید ویدئوها، کاربر هزینه دریافت خواهد کرد.

طراحی سایت با هوش مصنوعی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد طراحی سایت به کمک هوش مصنوعی است. افرادی که در این حوزه قصد ورود دارند در دو دسته کلی قرار می‌گیرند، افرادی که هیچ تجربه‌ای نسبت به طراحی سایت ندارند و افرادی که دانش کمی دراین حوزه دارند، اما در برخی از مراحل به مشکل می‌خورند.

افرادی که دانش حداقلی دارند می‌توانند با مراجعه به چت بات چت جی‌پی‌تی پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنند و این چت بات می‌تواند برای آن‌ها ایرادات موجود در کد نویسی را برطرف کند یا حتی کدنویسی درست را به آن‌ها ارائه کند.

اما افرادی که به تازگی قصد ورود به این حوزه را دارند می‌توانند از سرویس هوش مصنوعی «هوکوس»(hocoos) استفاده کنند. در این روش هوش مصنوعی مرحله به مرحله از کاربر سوالات مختلفی نظیر زمینه کاری وب سایت، هدف از ساخت وبسایت، خدماتی که قرار است در وبسایت ارائه شود یا حتی راه‌های ارتباطی افراد و مشتریان با شما را خواهد پرسید. سپس چند قالب برای کاربر نمایش داه می‌شود و کاربر می‌تواند به صورت دستی تغییرات مورد نظر خود در قالب را اعمال کند.

چگونه به کمک هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟

خروجی‌های این سایت به صورت یک بکاپ برای سایت‌های وردپرسی دانلود می‌شوند که کاربر می‌تواند آن‌ها را در دایرکت ادمین وب سایت خود بارگزاری و سایت خود را راه اندازی کند. گفتنی است که قالب‌های نمایش داده شده در این هوش مصنوعی همگی در سطح پایین و ابتدایی هستند و برای ساخت یک قالب کاملا شخصی و دقیق حتما باید به صورت دستی وب سایت را طراحی کرد.

برنامه نویسی با هوش مصنوعی

برنامه نویسی همواره یکی از مشاغل پردرآمد در جهان بوده و این روز‌ها بیشتر افراد به دنبال یادگیری این مهارت هستند. حال به کمک هوش مصنوعی یادگیری این فناوری بسیار ساده‌تر از قبل شده و افراد می‌توانند ایرادات موجود در کدنویسی خود را به کمک هوش مصنوعی برطرف کنند.

برای استفاده از این قابلیت در هوش مصنوعی کاربران باید حتما کدنویسی مقدماتی را بلد باشند چرا که هنوز هیچ هوش مصنوعی طراحی نشده که بتواند به طور کامل کد نویسی یک برنامه را انجام دهد. اما کاربران می‌توانند به کمک هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی و اعلام اینکه کدنویسی انجام شده توسط آن‌ها دچار اشکال است، از این هوش مصنوعی تقاضای برطرف کردن آن یا نوشتن یک کد با عملکرد مشابه را داشته باشند.

گفتنی است که چت بات چت جی‌پی‌تی از بیشتر زبان‌های برنامه نویسی مشهور در جهان پشتیبانی کرده و تا حد زیادی روی آن‌ها مسلط است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته