دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اخراج وکلای گوگل از پرونده ضد انحصاری آمریکا

اخراج وکلای گوگل از پرونده ضد انحصاری آمریکا
شرکت «یلپ» که دیدگاه‌های دیگران را در مورد کسب و کارها پردازش می‌کند، خواستار اخراج وکلای گوگل از پرونده ضد انحصاری آمریکا شد.
کد خبر : 869877

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، یلپ و مجموعه‌های خبری از قاضی آمریکایی خواسته‌اند تا یک شرکت حقوقی برجسته آمریکایی را از دفاع گوگل محروم کند. زیرا این شرکت در مسائل مربوط به این پرونده با آن‌ها تضاد منافع دارد.

با توجه به اینکه یلپ و رسانه‌های خبری در این دعوی متهم نیستند اما هدف احضاریه‌های گوگل قرارگرفتند و استدلال می‌کنند که شرکت حقوقی پل، وایس، ریفکیند، وارتون و گاریسون باید رد صلاحیت شود.

گوگل برای به چالش کشیدن ادعاهایی مبنی بر سوءاستفاده از سلطه بازار خود برای تبلیغات اینترنتی، وب سایت ارائه دهنده خدمات یلپ و اتحاد اطلاعات را احضار کرده است.

وکلای یلپ و این گروه رسانه‌ای به قاضی منطقه‌ای ایالات متحده گفتند: این پرونده شامل یک شرکت حقوقی بزرگ است که علیه مشتریان سابق موضع گیری می‌کند. یلپ از اظهار نظر فراتر از پرونده دادگاه خود خودداری کرد.

تلاش برای اخراج یکی از سخنگویان این پرونده پل ویس، آخرین نقطه عطف بر سر اصول اخلاقی در این پرونده قضایی است، وکلای یلپ و اتحاد رسانه‌ای گفتند: گوگل می‌خواهد یلپ اطلاعات مربوط به کسب‌وکار فناوری تبلیغات و موضوعات دیگر را فاش کند.

گوگل همچنین به دنبال اطلاعاتی در مورد نامه‌ها، فاکتورها و صورت‌حساب‌های مربوط به روابط پل ویس است.

پل ویس که در نیویورک مستقر است و حدود ۱۰۰۰ وکیل در سطح جهان دارد، در پرونده‌های مختلف ضد انحصار است نیز نماینده آمازون است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب