دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دهقانی فیروزآبادی: جهاد دانشگاهی یکی از بازنگران اصلی در طرح‌های ملی است

دهقانی فیروزآبادی: جهاد دانشگاهی یکی از بازنگران اصلی در طرح‌های ملی است
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با بیان اینکه جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت کشور است، گفت: برنامه جدی و مشترکی با این نهاد در دستور کار داریم و جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بازنگران اصلی در چند طرح کلان ملی و پیشران ثبت شده است.
کد خبر : 861997

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت چهل وسومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی که امروز در پژوهشگاه رویان برگزار شد، گفت: بر این باورم که جهاد دانشگاهی می‌تواند در تمام دوره‌ها یک الگوی پیشرو و پیشرفت برای کشور باشد.

به گفته وی، این سازمان مملو از دانشمندان، فناوران و استادان بی‌ادعا، پرکار، با تجربه، باسواد، امید و انگیزه برای اقدامات بزرگ است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: واقعا نیاز است که در تمام سطوح حاکمیت از جمله در دولت، مجلس و قوه قضاییه یک بازنگاهی به ظرفیت میلاد و مولود انقلاب اسلامی داشتهباشیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تمام سال‌ها در قالب یک کلام عمق باور و امید خود را به این نهاد نشان می‌دهد.

دهقانی فیروزآبادی مطرح کرد: در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به همراه جهاد دانشگاهی چندین برنامه در دستور کار قرار دادیم. حمایت جدی از مجموعه پژوهشگاه معظم و عظیم پژوهشگاه رویان، مجموعه آزمایشگاه، پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف از بحث‌های فناورانه تا موضوعات تربیت نیروی انسانی را دنبال می‌کنیم و جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بازنگران اصلی در چندین طرح کلان ملی و پیشران ثبت شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: جهاد دانشگاهی نیاز به شکوفایی دوباره، ورود پرانرژی دوباره، رویش نسل جدید در دل دانشگاه‌ها و نگرش فرهنگی دارد تا با این نگرش با زبان فرهنگ نسل جدید و جوانان وارد میدان عمل و جذب جوانان شود

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته