دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور معاونان معاونت علمی؛

جلسه شورای دانش‌بنیان استان کرمان برگزار شد

جلسه شورای دانش‌بنیان استان کرمان برگزار شد
جلسه شورای دانش‌بنیان استان کرمان با هدف توسعه اقدامات زیست بوم فناوری در این استان برگزار شد.
کد خبر : 858617

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از اعضای شورای معاونان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به استان کرمان سفر کردند تا ضمن بازدید از ظرفیت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری، اقدامات برای توسعه این استان را تسریع و بهبود بخشند.

در این سفر دور روزه که ۲۴ و ۲۵ تیرماه صورت گرفت، جواد مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی محمد سلطانی، رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، رضا سلطان‌علی‌زاده، سرپرست مرکز راهبری ستاد‌های ویژه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و مجید حسنی‌پارسا، مشاور و مدیر حوزه معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان حضور داشتند.

دیدارها، برنامه‌ها و بازدید‌های مختلفی در این سفر در نظر گرفته شده بود که «نشست با رؤسای دانشگاه‌های استان کرمان و معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور»، «بازدید از پژوهشگاه مرحوم افضلی‌پور و دستاورد‌های این پژوهشگاه» و «دیدار با استاندار کرمان و نهایی‌سازی توافق‌نامه برش استانی کرمان» از جمله آن‌ها بود.

«جلسه شورای دانش‌بنیان استان کرمان با حضور استاندار و دستگاه‌های مختلف استانی» یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این سفر بود که در این نشست، در خصوص مشکلات و دغدغه‌های موجود در این زیست‌بوم بحث و تبادل نظر شد. همچنین نمایندگان معاونت علمی، در جلسه‌ای با حضور جمعی از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش‌بنیان و فناور حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات این مجموعه‌ها آشنا شدند.

بازدید از «مرکز علوم اعصاب شناختی دانشگاه علوم پزشکی کرمان»، «مرکز جامع سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی کرمان» و «مرکز نوآوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان» از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته