دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1402 - 13:28
در نخستین روز برگزاری نمایشگاه صورت گرفت؛

استقبال از غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در اینوتکس ۲۰۲۳

استقبال از غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در اینوتکس ۲۰۲۳
غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.
کد خبر : 846650

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غرفه کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر در نخستین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در پارک فناوری پردیس با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان روبه‌رو شد.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با هدف معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های کارخانه نوآوری آمپر و شبکه‌سازی در حوزه‌های فعالیت این مجموعه و ایجاد ارتباط با بازیگران اصلی اکوسیستم و زیست بوم نوآوری در دوازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری پردیس حضور یافته است.

شکل‌دهی و ایجاد همکاری مشترک با ارکان اصلی حاکمیتی، بخش خصوصی شتابدهنده‌ها و استارت‌آپ‌ها و سرمایه گذاران خطرپذیر در سه حوزه کلان خودرو، سلامت و تجهیزات پزشکی، هوش مصنوعی،‌ IT و فناوری‌های نرم و جذب ایده‌های مستعد تجاری‌سازی از دیگر اهداف این کارخانه نوآوری است و بر همین اساس از صاحبان ایده دعوت به عمل می‌آورد تا از غرفه این کارخانه نوآوری واقع در پارک فناوری پردیس، سالن یک، غرفه شماره ۱۲۱ بازدید کنند.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر به منظور رشد و پیشرفت زیست بوم نوآوری و کمک به اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق ایجاد شده و با سه شتابدهنده در راستای استفاده از فناوری‌های روز دنیا در صنعت حمل و نقل و شتابدهنده (Amper Drive)، حوزه‌های دیجیتال وهوش مصنوعی با شتابدهنده (Amper Change) و زندگی و سلامت باشتابدهنده (Amper Life) به عنوان بازوی نوآوری هلدینگ رایزکو فعالیت می‌کند.

سرمایه گذاری خطرپذیر، خدمات منتورینگ، فضای کار اشتراکی، آکادمی و شبکه‌سازی از جمله خدماتی است که در کارخانه نوآوری و خانه خلاق آمپر به صاحبان ایده و کسب و کار‌های نوپا ارائه می‌شود. این مجموعه با توجه به زیرساخت‌های موجود در شبکه سازندگان داخلی و آزمایشگاه‌ها و ارتباط با خودروسازان مجموعه هلدینگ رایزکو، بستری مناسب برای رسیدن به مرحله تجاری‌سازی تیم‌های استارت‌آپی این حوزه فراهم می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف شناسایی ایده‌های خلاق و جذب سرمایه از تاریخ نوزدهم تا بیست و دوم اردیبهشت جاری با حضور زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور و شرکت‌های بین‌المللی در ناحیه نوآوری پردیس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته