دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نمایشگاه اینوتکس به نمایش درآمد؛

احراز هویت با فناوری تشخیص چهره و صدا توسط سامانه‌ای دانش‌بنیان

احراز هویت با فناوری تشخیص چهره و صدا توسط سامانه‌ای دانش‌بنیان
یک سامانه دانش‌بنیان با استفاده از رویکرد احراز هویت بدون رمز و فناوری‌های بیومتریک، احراز هویت را آسان کرد.
کد خبر : 846622

طاهره بیگلر مدیر توسعه کسب و کار شرکت دانش‌بنیان «توسعه ارتباطات هوشمند تبیان» در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۲۳ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: این شرکت در حوزه ارائه خدمات زیرساختی IT  فعالیت می‌کند و خدماتی ازجمله مرکز داده، طراحی و توسعه نرم‌افزار، سرویس آیدال «IDALL» و خدمات پرداخت الکترونیکی به شرکت‌های دولتی، خصوصی و استارت‌آپ‌ها ارائه می‌دهد.

وی درباره محصول دانش‌بنیان شرکت متبوعش توضیح داد: سامانه آیدال سامانه‌ای دانش‌بنیان است که در حوزه احراز هویت ایفای نقش می‌کند. این سامانه یکپارچه مشابه داخلی ندارد و در دو نسخه وب و موبایل ارائه شده است.

بیگلر درباره عملکرد سامانه هوشمند آیدال بیان کرد: «IDALL» بدون نیاز به حفظ رمز عبور و نام کاربری و با استفاده از فناوری‌های بیومتریک تشخیص اثر انگشت، چهره و صدا در شرایطی کاملاً ایمن و سریع، احراز هویت را برای کاربران ممکن می‌‌کند.

این فعال حوزه فناوری و نوآوری با بیان اینکه استفاده از آیدال برای ورود نیاز به ثبت نام جداگانه ندارد و براساس رویکرد احراز هویت بدون رمز و با استفاده از شماره موبایل عمل می‌کند، عنوان کرد که کاربران دیگر با مشکلات حفظ و ذخیره رمز عبور مواجهه نخواهند بود و به کمک پیامک می‌توانند به پلتفرم مورد نظر خود وارد شوند.

وی افزود: علاوه بر این، استفاده از سامانه آیدال، این امکان را به وجود می‌آورد که سازمان‌ها و شرکت‌ها بتوانند تحلیل درست‌تری از مشتریان خود داشته باشند و در طولانی مدت بر حسب نیاز و شناختی که از کاربران به دست می‌آورند، خدمات خود را به آنها ارائه دهند.

مدیر توسعه کسب و کار این شرکت دانش‌بنیان درباره حضور در نمایشگاه اینتوکس گفت: برای اینکه بتوانیم خود را به عنوان یک شرکت خصوصی در اکوسیستم معرفی کنیم در این نمایشگاه حاضر شده‌ایم تا علاوه بر یافتن مشتریان جدید از نیاز‌های اکوسیستم نوآوری کشور نیز مطلع شویم.

به گفته این فعال فناور، تاکنون شرکت دانش‌بنیان متبوعش توانسته است برای ۷۳ نفر اشتغال ایجاد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته