دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1402 - 11:00
از امروز برگزار می‌شود؛

نمایش آخرین دستاورد‌های بازی‌سازان ایرانی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳

نمایش آخرین دستاورد‌های بازی‌سازان ایرانی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳
رویداد نوآوری گیم (جینو) از امروز ۱۹ اردیبهشت به مدت ۲ روز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ برگزار می‌شود و سعی دارد با استفاده از پتانسیل گسترده بازی‌سازان کشور به رشد صنعت بازی کمک کند.
کد خبر : 846344

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صنعت بازی‌سازی از پردرآمدترین و تأثیرگذارترین صنایع در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این صنعت به خاطر تاثیرگذاری فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و همچنین گردش مالی بالا مورد توجه قرار گرفته است. در واقع تولیدکنندگان محتوا و فعالان صنعت بازی‌سازی تولیدات این صنعت را تنها به منزله ابزار سرگرمی و تفریح نمی‌دانند بلکه معتقد هستند بخش گسترده‌ای از فرآیند‌های انتقال پیام‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به وسیله بازی و سرگرمی منتقل می‌شود.

با ظهور فناوری‌های جدید، صنعت بازی با تغییرات عمده‌ای مواجه شده و فرصت‌ها و پتانسیل‌های جدیدی را ایجاد کرده است. از این رو، رویداد نوآوری بازی (جینو) سعی دارد با استفاده از این پتانسیل گسترده در کشور با کمک دست‌اندرکاران این صنعت، به رشد بازی کمک کند. جینو از سازندگان بازی، گیمرها، استریمرها، رسانه‌های بازی، سازمان‌ها و افرادی که علاقه‌مند و سرمایه‌گذار در این زمینه هستند استقبال می‌کند تا آخرین دستاورد‌های بازی را بررسی کنند.

نمایش آخرین دستاورد‌های بازی‌سازان ایرانی در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳
جینو با ایده نوآوری و توسعه صنعت بازی‌های ویدیوئی شکل گرفته و به منظور دستیابی به این هدف سعی دارد در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ رویدادی با سخنرانی و پنل‌های گفتگو در حوزه‌های مختلف صنعت گیم از جمله بازی‌سازی، سخت‌افزار‌ها و نرم‌افزار‌های اختصاصی، نوآوری و فناوری‌های جدید در صنعت گیم برگزار کند. همچنین با برگزاری پنل‌های آنلاین و آفلاین با حضور بازیکنان حرفه‌ای و مطرح ایرانی، به صحبت درباره موضوعات مختلف «پرو گیمینگ» از مسابقات گرفته تا تجربه‌ها و چالش‌ها بپردازد تا فضایی برای انتقال دانش این افراد به علاقه‌مندان مستعد ایجاد کند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد همچنین شاهد پخش برنامه‌های مستند در حوزه گیم، video art و پرفورمنس، سخت‌افزار‌های صنعت گیم، نوآوری و فناوری‌های صنعت گیم، استارتاپ‌ها و بازی‌های موبایلی، رونمایی و معرفی بازی‌های ایرانی، برگزاری مسابقات گیمینگ و بازی‌های آنلاین و برگزاری کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی در حاشیه نمایشگاه خواهند بود.

مخاطبان جینو شامل بازی‌سازها، گیمرها، استریمرها، رسانه گیم و در اصل تمام افراد و سازمان‌هایی است که علاقه‌مند به صنعت گیم هستند و می‌توانند برنامه‌های جینو را در چهار حوزه بازی‌سازی، استریمینگ، گیمینگ و رسانه گیم دنبال کنند.

لازم به یادآوری است؛ این رویداد از امروز ۱۹ اردیبهشت‌ تا ۲۰ اردیبهشت به مدت دو روز در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ واقع در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. طبق آمار‌های گفته شده بیش از ۳۶ میلیون گیمر در این رویداد شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته