دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1402 - 08:00
رشد مشاغل به ملزوماتی نیاز دارد؛

تولید محتوای وب‌سایت؛ ابرقدرتی برای کسب‌وکار‌ها

تولید محتوای وب‌سایت؛ ابرقدرتی برای کسب‌وکار‌ها
تولید محتوای وب‌سایت به عنوان ابرقدرتی برای کسب‌وکار‌ها باید به خوبی با محتوای مناسب ساخته شود تا به مخاطبان دسترسی پیدا کند.
کد خبر : 842535

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی شرکت‌های بزرگ برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود باید از یک جایی استارت بزنند. رشد شرکت‌ها و کسب‌وکار‌ها چیزی نیست که در یک شب اتفاق بیفتند و تمام کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری خود باید شبانه‌روز و سال‌های متعدد تلاش کنند.

رشد کسب‌وکار نشانه موفقیت یک شرکت است، اما رشد مشاغل پیاده‌روی در پارک نیست و توسعه‌دهندگان باید مراحلی را برای تأثیرگذاری بر مخاطبان بررسی کنند.

تولید محتوای وب سایت ابرقدرت کسب‌وکار‌ها محسوب می‌شود. تجارت در دنیای امروز به‌طور کامل آنلاین است، حتی فروشگاه‌های آجر و ملات نیز از رونق تجارت الکترونیک سود می‌برند. وب سایت کسب‌وکار شما باید به خوبی با محتوای مناسب ساخته شود تا به مخاطبان دسترسی پیدا کند و اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را برای تبدیل شدن به یک مشتری وفادار و واقعی ارائه دهد.

اگر مصرف‌کنندگان محتوای موردنظر خود را در وب‌سایت کسب‌وکار پیدا نکنند، گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد که می‌توانند به سوالات آن‌ها پاسخ دهد؛ بنابراین توسعه‌دهندگان باید روی محتوای خود سرمایه‌گذاری کنند و از مزایای رشد تجارت بهره‌مند شوند.

محتوایی که توسعه‌دهندگان ایجاد می‌کنند مانند تمام فعالیت‌های بازاریابی به شدت با رشد کسب‌وکار مرتبط است. ایجاد محتوای برنامه‌ریزی شده و به خوبی اجرا شده که با مخاطبان کسب‌وکار‌ها ارتباط برقرار می‌کند و سطحی از اعتماد ایجاد می‌کند، مستقیماً بر فروش شرکت تأثیر می‌گذارد.

توسعه‌دهندگان برای کسب بهترین بازده از تولید محتوای خود، باید بدانند که چه نوع محتوایی محبوب و چگونه در حال تغییر است. تولید محتوا در قرن مدرن شاهد تغییرات گسترده‌ای است و از محتوای نوشتاری به محتوای ویدیویی و صوتی تغییر کرده است. محبوبیت پادکست‌ها در چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار پادکست فعال وجود دارد.

محتوای پادکست‌ها اخبار‌های صوتی وتوصیه‌های تجاری هستند. در دنیای امروز بیشتر از هر زمان دیگر تماشای ویدیو طرفدار پیدا کرده است. تقریبا ۸۵ درصد از کاربران در ایالات متحده محتوای ویدویی تماشا می‌کنند و ۵۵ ٪ از مصرف کنندگان می‌خواهند محتوای ویدیویی بیشتری را از مشاغل و برند‌هایی که با آن‌ها تعامل دارند، ببینند؛ بنابراین تولید محتوای صوتی و تصویری می‌تواند به رشد کسب‌وکار افراد کمک ویژه‌ای کند.

انتهای پیام/۳۰۰۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته