مدیریت استرس برای موفقیت کسبوکارها ضروری است
به گزارش خبرنگار گروه خانه خلاق خبرگزاری آنا، استرس میتواند اثرات منفی عاطفی، ذهنی و فیزیکی داشته باشد. صاحبان کسبوکار در صورت عدم مدیریت آن عواقب زیانباری میتوانند برای شرکت به همراه آورند. کارکنان شرکت با حفظ تعادل میان کار و زندگی، همچنین اجرای بهترین شیوههای تجاری میتوانند استرس موجود در محیط کار را بهخوبی مدیریت کنند.
اگر کارکنان شرکت بتوانند با استفاده از ابزارهای مختلف، استرس خود را مدیریت کنند؛ بنابراین کمتر دچار بیماری میشوند و همین امر موجب بهرهوری بالا در کسبوکار و گردش مالی کمتر میشود. این گزارش برای صاحبان مشاغل کوچک است که به دنبال مدیریت بهتر استرس ناشی از کارآفرینی هستند.
چالشهای داشتن یک کسب و کار همیشه درباره استخدام کارمندان یا جلب رضایت مشتریان نیست. گاهی اوقات، تقلا کردن کارکنان کمی شخصیتر است که درنهایت موجب ایجاد استرس میشود.
یادگیری نحوه مقابله با استرس به اندازه یادگیری نحوه کسب سود برای موفقیت مستمر تجاری شرکت حائز اهمیت است. همانطور که مطالعات گذشته نشان داده است، شکست در مدیریت استرس میتواند یک کسبوکار را به نابودی برساند.
**افزایش ۷ درصدی آمار استرس کارکنان در سال ۲۰۲۱
استرس و مالکیت کسبوکار با یکدیگر راطه مستقیمی دارند. درواقع داشتن کسبوکار، چالشهای بسیاری برای کارکنان به همراه دارد. ۵۲ درصد از صاحبان مشاغل کوچک در یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۱ میگویند؛ در طول سال استرس زیادی داشتند و این آمار نسبت به سال ۲۰۲۰، افزایش ۷ درصدی داشته است.
راه اندازی کسبوکار در بحبوحه بیماری همهگیر، به شغلی که در حال حاضر زمان، تلاش و فداکاری زیادی نیاز دارد، فشار میآورد. برخی از صاحبان کسبوکار میگویند؛ برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده دچار مشکلاتی میشوند.
شرکت مشاوره سلامت، مستقر در تورنتو به کارکنان خود کمک میکند تا با استرس مقابله کنند. ایجاد تعادل بین کار و زندگی میتواند یک چالش واقعی باشد. مشکلات شخصی که صاحبان مشاغل کوچک با آن روبرو هستند عاطفی، فیزیکی، ذهنی و مالی است.
**مدیریت بهتر کسب و کار بهتر برای کاهش استرس کاری
یافتن راههایی برای مدیریت کسبوکار باعث میشود که کارکنان استرس کمتری در طول کار داشته باشند. براساس تحقیقات اداره کسبوکار کوچک، کسبوکارهای مدرن بدون سازماندهی و مدیریت خوب با برنامههای زمانی فشرده میتواند باعث ایجاد استرس و تقاضاهای خارقالعاده برای کارکنان شود. ساختار مدیریتی موثر میتواند استرس را بهطرز مطلوبی کاهش دهد و ظرفیت تولیدی کارکنان را به سمت رشد و سود کسبوکار هدایت کند.
انتهای پیام/۳۰۰۴/
انتهای پیام/