دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 شهريور 1401 - 19:08
وزیر ارتباطات:

همه ظرفیت‌های دولت با تاکید رئیس‌جمهور در خدمت مراسم اربعین قرار دارد/ اینترنت رایگان در مسیر کربلا به نجف

همه ظرفیت‌های دولت با تاکید رئیس‌جمهور در خدمت مراسم اربعین قرار دارد  اینترنت رایگان در مسیر کربلا به نجف
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه پیش‌بینی حضور گسترده مردم در مراسم اربعین، با تاکید آقای رئیس‌جمهور همه ظرفیت‌های دولت در خدمت این رویداد است. 
کد خبر : 804500

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عیسی‌ زارع‌پور در مراسم همگام با اربعین، همراه با فناوری که عصر امروز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: اربعین یک رویداد سیاسی، بین‌المللی، راهبردی، فرهنگی، مردمی و خودجوش است که در سالهای اخیر جایگاه خود را پیدا کرده و با تاکید آقای رئیس‌جمهور همه ظرفیت‌های دولت در خدمت این رویداد بزرگ است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که حداقل ۴-۵ میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.

وی افزود: در سالهای قبل انتظار از وزارت ارتباطات فقط اینترنت و رومینگ و امثال آن بود اما الان شاهدیم که ظرفیت‌های زیادی برای ارائه سایر خدمات در سفر اربعین وجود دارد. 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: تلاش داشتیم که اینترنت پرسرعت از طریق فیبرنوری در مسیر اربعین را فراهم کنیم که متاسفانه به امسال نرسید اما بخشی از کار انجام شد. 

زارع‌پور عنوان کرد: ما ۳ موضوع را باید پیگیری کنیم. اول باید این فناوری‌ها اطلاع‌رسانی شود. مورد دوم این است که اطلاعاتی که شرکت‌ها برای کار خود لازم دارند، به سرعت در اختیار آنها قرار گیرد. همچنین باید اطلاعات و خدمات بین شرکت‌ها رد و بدل شود و شرکت‌ها در اختیار هم قرار دهند.

انتهای پیام/۴۱۴۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته