دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 09:25
معاون فرهنگی دانشگاه تهران خبر داد

همکاری 13 دانشگاه برتر کشور در برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک

دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تشکیل اتحادیه‌ای با حضور 13 دانشگاه برتر کشور برای همکاری در برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها خبر داد.
کد خبر : 78634

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آنا گفت: «امسال در حوزه فرهنگی با همه مشکلات مالی‌ای که وجود دارد، سعی می‌کنیم چند کار عمده را انجام دهیم. ما باید سطح تماس و ارتباط معاونت فرهنگی را با دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه بیشتر کنیم.»


او گفت: «همچنین ترویج اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه در دستور کار قرار دارد. ما سعی می‌کنیم همان‌طور که در برنامه سوم توسعه بحث اخلاق حرفه‌ای یکی از اهداف است، در حوزه فرهنگی نیز بر روی اخلاق دانشگاهی کار ویژه انجام دهیم.»


سرسنگی افزود: «بحث کرسی‌های آزاداندیشی به طور جدی پیگیری می‌شود. امسال کمیته‌ای با حضور بخش‌های مختلف و اشخاصی که در این زمینه صاحب‌نظر هستند شکل گرفته است تا از طریق مناظره‌های دانشجویی، مناظره‌های شخصیت‌های سیاسی و دانشجویی، سخنرانی‌ها و پرسش و پاسخ‌ها بتوانیم در این زمینه گام‌های موثری برداریم.»


معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: «اتحادیه‌ای با حضور 13 دانشگاه بزرگ و برتر کشور تشکیل شده است. دبیرخانه معاونت‌های فرهنگی این 13 دانشگاه در دانشگاه تهران است. همکاری بیشتر بین دانشگاه‌ها در برگزاری برنامه‌های مشترک و استفاده از تجارب همدیگر در بخش‌های مختلف جزو اهداف این اتحادیه است و امیدواریم به حد وسیعی دنبال شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته