دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 10:32

دیدار معاون وزیر علوم با خانواده دانشجوی فقید محمدجواد جلال فرد

در پی در گذشت محمدجواد جلال فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و دبیر این تشکل در دانشگاه تهران، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در منزل پدری آن مرحوم این ضایعه غم‌انگیز را تسلیت گفت.
کد خبر : 74863

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت علوم، در این دیدار که رئیس و معاونان دانشگاه یاسوج نیز حضور داشتند. سید ضیاء هاشمی خاطراتی از این دانشجوی فقید را یادآوری و از تلاش‌های او در فعالیت‌های دانشجویی تمجید کرد.


ضیاء هاشمی با تاکید بر متانت، ادب و نیک اندیشی این دانشجوی دانشگاه تهران، سخنرانی او در حضور رئیس جمهوری در روز 16 آذر سال گذشته و اظهارات مشفقانه و مسئولانه او را نمونه‌ای از فعالیت‌های برجسته و به یاد ماندنی آن فقید برشمرد.


در این دیدار پدر مرحوم جلال فرد ضمن تقدیر و تشکر از هاشمی و هیئت همراه، یادآوری تعلقات ایمانی و آرمان‌های عدالت‌طلبانه فرزند فقیدش را موجب تسلی خاطر خود و خانواده‌اش دانست.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضایعه فقدان جوان برومند و دانشجوی نخبه دانشگاه تهران مرحوم محمدجواد جلال فرد، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی را تسلیت می‌گویم. جوان رعنایی که از چهره‌های موثر و الگو و از برجستگان تشکل‌های دانشجویی بود.»


در ادامه این بیانیه آمد: «این ضایعه غم‌انگیز بدون شک برای جامعه دانشگاهی و دانشجویی مصیبتی سوزناک و خسارتی جبران‌ناپذیر است. از خداوند متعال برای ایشان علو مرتبه و برای خانواده داغدار و دوستان غمگسارش صبر و اجر مسئلت می‌کنم.»


جلال فرد متولد شهرستان یاسوج که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کرد، به دلیل التهاب عضلات قلب (میوکاردیت) در بخش CCU بیمارستان امام سجاد (ع) این شهر بستری بود، صبح 12 فروردین به بخش ICU منتقل شد و تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه ماند. او ظهر پنجشنبه 12 فروردین در گذشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته