دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1396 - 10:36

پارس جم در فکر سبقت از پرسپولیس/ پیکانی‌ها دنبال فرار از قعر جدول

در ادامه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز 3 دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی تیم پارس جم به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
کد خبر : 205967

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در ادامه هفته پجنم رقابت‌های لیگ برتر امروز 3 دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین بازی امروز دو نماینده جنوبی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.


استقلال خوزستان در حالی امروز در اهواز از پارس جم میزبانی می‌کند که شاگردان مهدی تارتار با کسب نتایج عالی در مقام دوم جدول جای گرفتند و در صورت پیروزی در بازی امروز می‌توانند حتی به صدر جدول هم برسند.


شاگردان عبدالله ویسی هم در این دیدار خانگی نمی‌خواهند امتیاز از دست دهند و با کسب 3 امتیاز این بازی قصد دارند خودشان را میانه بالای جدول جای دهند.


دیگر بازی مهم امروز را دو تیم فولاد خوزستان و پیکان در تهران انجام می‌دهند. شاگردان مجید جلالی که در این فصل نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و تاکنون با کسب 2 امتیاز در قعر جدول جای گرفتند در این دیدار خانگی به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار حساس هستند.


اما از آنطرف تیم فولاد با سیروس پورموسوی نتایج خوبی کسب کرد و آمادگی زیادی دارد تا در تهران از پیکان امتیاز بگیرد.


سومین بازی امروز را دو تیم سیاه‌جامگان و نفت تهران در مشهد انجام می‌دهند. سیاه جامگان بعد از کسب نتیجه خوبی در هفته گذشته مقابل پرسپولیس پا به این بازی می‌گذارد و در آنطرف میدان هم شاگردان حمید درخشان که در هفته گذشته درصدی از قراردادهای خودشان را دریافت کردند سعی دارند تا با دست پر از مشهد به تهران برگردند.


آخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر میان دو تیم گسترش فولاد و پرسپولیس به دلیل انجام بازی‌های آسیایی سرخپوشان به تعویق افتاد و در روز 16 شهریور برگزار خواهد شد.


پنجشنبه


سیاه جامگان - نفت تهران 18:35


پیکان - فولاد 20:15


استقلال خوزستان - پارس جم 20:30


جدول لیگ



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته