کنترل هزینهها و افزایش سرعت پاسخدهی با تمرکز زدایی در مخابرات
به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، ابراهیم محمودزاده، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات با بیان اینکه اکنون باید راهبردهایی برای تبدیل وضعیت از حالت عادی به حالت مطلوبی داشته باشیم، گفت: شفافسازی و کنترل هزینهها در سال ۱۴۰۰ به نحو احسن در مخابرات انجام شده است.
وی با تشریح فرصتهای پیش روی مخابرات در اقتصاد دیجیتال افزود: در رابطه با پاسخدهی به ذینفعان و حرکت ارتباطات به سمت تجهیز فیبرنوری، نهضت جهادی توسعه فیبرنوری راهاندازی شده است که منابع آن نیز به طور کامل دیده شده است.
محمودزاده گفت: بسیاری از بدهیها را در حال حاضر تسویه کرده و امروز به یک شفافیت مالی در بخشهای مختلف حتی برای سهامداران خرد و حقیقی رسیدهایم.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات گفت: ایجاد شایستگی در مخابرات ایران بسیار ضروری است و با کیفیسازی نیروی انسانی موجود، در تلاش هستیم ضمن کنترل هزینهها، به تقویت و کرامت بخشی به نیروی انسانی توجه کنیم.
وی تلاش در جهت تامین نیازهای جدید مشتریان در حوزه اقتصاد دیجیتال را یک راهبرد دیگر مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: در این مسیر به سرویس محوری و افزایش بهرهوری در حوزه های تجاری و بازاریابی رسیدهایم.
محمودزاده گفت: تمرکز زدایی و دادن اختیارات لازم به استانها در هفت منطقه مخابراتی در حال اجرا است و این تفویض اختیار در حوزه درآمد و کنترل هزینهها و پاسخدهی به مشتریان، نتایج مناسبی در پی خواهد داشت.
انتهای پیام/۴۱۴۴
انتهای پیام/