رقابت هزار و ۵۵۰ شرکت دانشبنیان برای توسعه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، رقابت اصل پایداری در بازار و کسب و کار سهم بیشتر از مشتریان است به همین دلیل کسب و کارها برای ماندگار شدن در میدان رقابت چارهای جز استفاده از خلاقیت و نوآوری ندارند.(بیشتر بخوانید)
رقابتی که آنها را ناگزیر به ارتقای کیفیت و خلق نوآوری در تولید محصولاتشان میکند تا بتوانند با این کار در کنار پاسخ به نیازهای جامعه هدف؛ ریسک و انطباقپذیری محصول خود را در مقابل «تغییرات اقتصادی» و «تغییرات اجتماعی، جمعیت و بازار» را افزایش دهند و این کار به معنی بقا و پایداری در بازار پرتلاطم داخلی و جهانی است.
اما بازار فناوری به دلیل نوع و جنس متفاوت محصولات شاید بیشتر به نوآوری و خلاقیت متکی باشد تا بتواند مخاطب و مشتری را به خرید یا استفاده از خدماتی که در این بستر ارائه میشود؛ راغب کند. نوآوریهایی که از مسیر تفکر و خلاقیتهای فردی و تیمی میگذرد؛ این کار میتواند بهترین راهکار برای ورود محصولات و خدمات به بازار جهانی نیز باشد.
از جمله بازارهای پرمشتری این روزها در جهان، بازار فناوریهای ارتباطات و اطلاعات است که در ایران هم همپای دیگر کشورها رشد تصاعدی و صعودی دارد و این دستاورد، حاصل تلاش هزار و ۵۵۰ شرکت دانشبنیان و خلاقی است که در این حوزه به تولید محصول و ارائه خدمات مشغول هستند. مجموعههایی که در رقابتی تنگاتنگ تلاش میکنند تا کاربران و مشتریان نیازهای خود را با محصولات و خدمات ایرانساخت تأمین کنند.
محصولاتی در حوزههای مختلف سیستمهای مخابراتی، امنیت اطلاعات و ارتباطات، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند، ارائه راهکارهای متنوع برای دسترسی به اینترنت، خدمات مرکز دادهها همچون میزبانی وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی، سرور ابری، طراحی، ساخت، تولید، مشاوره و فروش تجهیزات مخابراتی، الکترونیکی، کامپیوتری و نرمافزارها و سختافزارها مرتبط و ... که همگی با دانش و تخصص بومی تولید شدهاند.
این محصولات در پنج حوزه مختلف «برنامههای کاربردی»، «پلتفرم»، «زیرساخت»، «امنیت فضای تبادل اطلاعات» و «صنعت انیمیشن و بازیهای ویدئویی» به تولید رسیدهاند.
انتهای پیام/۴۱۰۳/
انتهای پیام/