دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1393 - 15:45

میز هوشمندی که هم با ویندوز ۸ کار می‌کند، هم آندروید +ویدئو

شرکت Ideum یک میز هوشمند طراحی کرده است که هم با ویندوز ۸ کار می‌کند و هم آندروید و با کمک مینی‌کامپیوتر ادیسون اینتل خیلی سریع از یک سیستم‌عامل به سیستم‌عامل دیگر سوئیچ می‌کند.
کد خبر : 655

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از GizMag، شرکت Ideum میزهای هوشمند متنوعی تاکنون ساخته است، اما میز Duet ویژگی بارزی دارد. این میز کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 8 و آندروید را در یک دستگاه یکپارچه کرده است. علاوه بر اینکه صفحه نمایش آن چند لمسی است و حرکات چندین انگشت را می‌تواند تشخیص و ارزیابی کند. تا جایی که در زمان استفاده از ویندوز 8 تا 60 نقطه لمس و در زمان استفاده از آندروید تا 12 نقطه لمس را به طور همزمان تشخیص می‌دهد.


این میز در دو اندازه 42 و 46 اینچ و با کیفیت تصویر 1920 در 1080 پیکسل، بدنه‌ای دارد که از ترکیب آلومینیوم هواپیما و فولاد ساخته شده است و کاملا ضد آب است.










همانطور که گفته شد، ویژگی منحصر به‌فرد این میز هوشمند، قدرت و سرعت آن در سوئیچ کردن بین دو سیستم‌عامل است و کاربر می‌تواند هم نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری به یکی از این دو سیستم‌عامل سوئیچ کند. در واقع، این میز هوشمند دو سیستم کامپیوتری مجزا دارد که می‌توانند به طور همزمان و هر کدام با یک پلات‌فورم خاص کار کنند.


گفتنی است که Duet علاوه بر دو سیستم‌عامل، مجهز به مینی‌کامپیوتر ادیسون شرکت اینتل است که برای سرعت بخشیدن به سوئیچ شدن سیستم‌های عامل برنامه‌ریزی شده است.


شرکت Ideum امیدوار است که این میز هوشمند برای فضاهای عمومی همچون موزه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که Duet می‌تواند هاب بی‌نظیری برای خانه‌ها باشد و با وصل شدن به وای‌فای یا بلوتوث با تمامی وسایل الکترونیکی هوشمند ارتباط برقرار کند.


انتهای پیام/


مترجم: نسترن صائبی


انتهای پیام/

برچسب ها: ویندوز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته