دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز سنجش دانشگاه:

آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند خبر داد.
کد خبر : 645459
آزمون جامع پیش‌درمانگاهی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی، معصومه طباطبایی، رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری همزمان آزمون‌های جامع علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، گفت: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج‌شنبه ۱۲ اسفند و جمعه ۱۳ اسفندماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.


وی ادامه داد: آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شامل آزمون علوم پایه در ۱۰ حوزه، آزمون پیش کارورزی در ۱۱ حوزه، آزمون دندان‌پزشکی در ۵ حوزه، آزمون داروسازی در ۳ حوزه، آزمون پیش درمانگاهی دامپزشکی در ۱۱ حوزه و بورد دامپزشکی (واحد علوم و تحقیقات) در نوبت‌های صبح و عصر برگزار شد.


طباطبایی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون‌های جامع علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تعداد کل شرکت‌کنندگان ۲ هزار و ۸۱۹ بود که شامل یک هزار و ۱۹۹ نفر پزشکی، ۱۱۶ نفر بورد و یک هزار و ۵۰۴ نفر پیش درمانگاهی است.


انتهای پیام/۱۰۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته