مقررات ارائه خدمات مرکز تماس با تسهیلات ویژه چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، رگولاتوری برای ارائه دهندگان خدمات ارتباطی که اقدام به استخدام افراد جانباز و معلول میکنند تسهیلات ویژهای در نظر گرفته است. مقدار و نوع این تسهیلات باتوجه به تعداد کارمندان معلول یا جانباز بیشتر میشود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ۲۵۳ کمیسیون تنظیم مقررات «قوانین صدور پروانه برای ارائه خدمات مرکز تماس(Contact Center) با تسهیلات ویژه به کانونها و مؤسسههای متقاضی در صورت به کارگیری افراد معلول و جانباز» را تصویب و آن را به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه متقاضی دریافت پروانه باید نسبت به ارائه معرفینامه و تائیدیه از سازمان بهزیستی کشور برای فهرست افراد معلول و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران برای فهرست افراد جانباز اقدام نماید. این فهرست باید حداقل شامل مشخصات هویتی افراد، تحصیلات، تجارب ومهارتها باشد. نظارت بر استخدام و بهکارگیری افراد معلول در طول مدت اعتبار پروانه با نظر و تائید سازمان بهزیستی کشور یا بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت میگیرد. همچنین پروانه مختص دارنده پروانه بوده و او حق ندارد بدون اجازه کتبی و قبلی سازمان تنظیم مقررات آن را به هیچ طرف ثالثی منتقل کند.
انتهای پیام/۴۱۴۴
انتهای پیام/