مقررات ارائه خدمات توزیع محتوای صدا و ویدئو چیست؟
به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا، تولیدکنندگان محتوا در فضای وب ملزم به رعایت قوانین مشخصی هستند و در صورت انتشار محتوا صوتی، تصویری یا متنی ناهماهنگ با مقررات ابلاغی از رگولاتوری جریمه برای متخلف در نظر گرفته میشود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جلسه ۱۹۶ کمیسیون تنظیم مقررات «قوانین حاکم بر پروانه ارائه خدمات توزیع محتوای صدا و ویدئو مبتنی بر پروتکل اینترنت» را تصویب و به دستگاههای مختلف ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه دارنده پروانه حق ندارد بهطور مستقیم یا غیرمستقیم در قلمرو فعالیت خود مالک تمام یا بخشی از سرمایه و یا سهام سایر شرکتهای دارای پروانه مشابه باشد. همچنین هیچ یک از دارندگان پروانههای مشابه نیز نمیتوانند بهطور مستقیم یا غیرمستقیم مالک تمام یا بخشی از سرمایه و یا سهام دارنده پروانه باشند. دارنده پروانه در هرسال حداکثر میتواند هشت بار نسبت به ارائه و اجرای تعرفههای تشویقی که قبلاً به اطلاع سازمان میرسد، اقدام کند. تعرفههای تشویقی به مدت سه ماه اعتبار خواهد داشت. در صورت نقض تعهدات پروانه و صدور اخطار کتبی برای رفع تخلف ظرف مدت بیست روز و عدم رفع تخلف، دارنده پروانه ملزم به پرداخت جریمههای مصوب کمیسیون خواهد بود.
انتهای پیام/۴۱۴۴/
انتهای پیام/